A A+ A++

Słowa towarzyszą nam niemal na każdym kroku. Wszystko co nas otacza ma swoją nazwę. Dzielimy się z innymi tym, co dla nas ważne. W wyszukiwarce internetowej wpisujemy i przeglądamy mnóstwo treści. I choć mówi się coraz częściej, że obraz wyraża więcej niż tysiąc słów to musimy przyznać, że tekst ma ogromną moc. Słowa zmieniają światopogląd i wywierają wpływ na czytelników i klientów.

Poniżej przedstawiamy 4 książki, które sprawią, że podniesiesz swój poziom pisania.

1. Magia słów

Tworzysz teksty, pisma, maile ? Poznaj 4 książki, które warto poznać, aby inni chcieli je czytać! copywriting Magia slow mediarun copywriting jak pisac.

Bez względu na to jakiego typu tekst tworzysz tworzysz – jesteś pisarzem. Niezależnie czy to jest opowiadanie, blog, artykuł naukowy, newsletter czy hasło reklamowe ważne jest to, aby wzbudzić emocje czytelnika. Możesz podzielić się z odbiorcą swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Ta książka podpowiada co zrobić, by czytelnik Cię zrozumiał i poprzez które słowa do niego dotrzeć, a których lepiej unikać.

2. Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować.
Copywriting & Webwriting

Tworzysz teksty, pisma, maile ? Poznaj 4 książki, które warto poznać, aby inni chcieli je czytać! copywriting mediarn jak pisac zeby chcieli czytac i kupowac copywriting ranking ksiazek

Każdy tekst, który piszemy jest inny i rządzi się swoimi prawami. Zasad, których nauczyliśmy się jeszcze w szkole podstawowej niekoniecznie sprawdzają się w marketingu. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w Internecie,

  • że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!),

  • jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy,

  • jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.

-opis wydawcy

3. Biblia copywritingu

jak pisac dobre teksty

Napisane słowa mają swoją rolę do spełnienia. Celem tych wybranych przez copywritea jest skłonienie czytelników do podjęcia akcji. W Biblii copywritingu znajdziesz zestaw narzędzi, który ułatwi Ci tworzenie teksów na strony internetowe, w media społecznościowe czy też scenariusze reklamowe.

4. Sztuka projektowania tekstów.
Jak tworzyć treści, które podbiją Internet

Tworzysz teksty, pisma, maile ? Poznaj 4 książki, które warto poznać, aby inni chcieli je czytać! copywriting sztuka projektowania tekstow jak tworzyc tresci ktore podbija internet mediarun jak pissacc teksty copywriting

Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje.

Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i zwyczaje niecierpliwych czytelników. Jak to wszystko pogodzić? Przeczytaj tę książkę, a będziesz wiedział.

Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu – od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część poświęconą odkrywaniu i rozwijaniu własnych atutów pisarskich. Bo zasady nie są po to, żebyś je znał i stosował dla idei, ale po to, żebyś spośród nich wybierał te, dzięki którym mocniej zabrzmi Twój niepowtarzalny, przyciągający czytelników głos.

-opis wydawcy

Kontynuuj czytanie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKonstruktywne spotkanie burmistrza Korsz z radnymi
Następny artykułRemont chodnika na ulicy Jackowskiego. I zmiana organizacji ruchu