A A+ A++
Wiadomość
gry
1 sierpnia 2021, 09:30

autor: Ness

Tor Frick, współzałożyciel studia Neon Giant odpowiedzialnego za The Ascent, odniósł się na Twitterze do krytycznych wypowiedzi na temat wersji gry z Xbox Game Passa.

The Ascent – cyberpunkowe RPG akcji, które miało swoją premierę w zeszły czwartek – pomimo pozytywnych pierwszych recenzji, zmaga się z paroma problemami dotyczącymi wersji dostępnej w abonamencie Xbox Game Pass. Jak donoszą gracze, ta edycja gry nie ma kilku graficznych aspektów, które znajdziemy na Steamie.

Przede wszystkim chodzi o wsparcie dla DLSS oraz ray tracingu. Niektórzy narzekają też na brak opcji zmiany poziomu trudności, długi czas ładowania poziomów, a nawet problemy z polskim tłumaczeniem. Na te wszystkie niedogodności natkniemy się wyłącznie, jeżeli pobierzemy The Ascent z usługi Xbox Game Pass na PC.

Współzałożyciel odpowiedzialnego za grę studia Neon Giant, Tor Frick, odniósł się do większości zarzutów na Twitterze. Przyznał, że twórcy pracują nad „wyrównaniem” obu wersji i chcą zrobić to najszybciej, jak to tylko możliwe. Ponadto Frick podkreślił, że edycja znajdująca się w Xbox Game Passie znacząco różni się w technicznych aspektach od tej ze Steama, więc proces naprawy wspomnianych błędów zajmie trochę czasu.

The Ascent jest dostępne na PC oraz konsolach Xbox One i Series X|S. Za grę odpowiada szwedzkie niezależne studio Neon Giant.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł8 absurdów filmowego uniwersum Marvela
Następny artykuł„Czarnobyl 1986”. Czego Rosjanie nie mówią o katastrofie?