– Od ponad 10 lat jesteśmy na diecie, w której nie ma prostego cukru. Szybko poczuliśmy, że to właściwa droga, która z czasem stała się stylem życia i największą pasją. Niecukiernię zakładaliśmy więc z głębokim przekonaniem. Kiedy osiągnęliśmy z Fit Cake finansowy sukces, przyszła myśl, że powinniśmy teraz dołożyć swoją cegiełkę do podniesienia świadomości Polaków na temat diety i zmieniać ich nawyki żywieniowe. Chcieliśmy także wesprzeć tych, którzy tradycyjnych słodyczy nie mogą jeść ze względów zdrowotnych – mówi Rafał Kościuk, który wraz z Eweliną Choińską założył sieć Fit Cake, do której należy aktualnie ponad 20 lokali franczyzowych w całej Polsce. Marka oferuje słodycze bez dodatku cukru, glutenu, często także i bez laktozy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS