A A+ A++

Toyota zakończyła rok 2020 z konsekwentnym wzrostem sprzedaży aut użytkowych. Na przełomie kilku lat japońska marka stała się silnym graczem na rynku aut użytkowych.

Toyota Proace City, kompaktowy van oferowany zarówno w wersji dostawczej, jak i osobowej Verso, zadebiutował w salonach na początku 2020 roku. Najnowszym potwierdzeniem dobrego przyjęcia tego modelu jest pierwsze miejsce w segmencie kombivanów, które w grudniu 2020 roku model Toyoty zajął po raz drugi z rzędu po równie dobrym wyniku w listopadzie. W ciągu całego roku zarejestrowano 2 855 egzemplarzy modelu Proace City. Zapewniło mu to 4. miejsce i 13,4 proc. udział w segmencie.

CZYTAJ TAKŻE: Toyota zmodernizowała swoją największą limuzynę

Model Proace zakończył rok 2020 na czwartym miejscu wśród średniej wielkości vanów. Auto dostępne w trzech długościach nadwozia i odmianie dostawczej oraz osobowej Verso zanotował 1 863 rejestracji w ciągu 12 miesięcy, zwiększając udział w segmencie do 12,9 procent. Dobrze radzi sobie również Toyota Hilux, która jest drugim najchętniej wybieranym pick-upem w Polsce. W 2020 roku zarejestrowano 674 egzemplarze modelu, co stanowiło 21,8 procent wszystkich pick-upów, które trafiły do klientów w tym okresie.

Toyota ProAce City Verso.

Łącznie Toyota zanotowała wzrost rejestracji samochodów użytkowych o 107 proc. rok do roku, do poziomu 5393 egzemplarzy. Udział marki w tej części rynku wyniósł w 2020 roku 7,1 proc.  – Pomimo bardzo trudnej sytuacji branży motoryzacyjnej w 2020 roku Toyota systematycznie realizuje swoją strategię rozwoju na rynku samochodów dostawczych. Bardzo dobre wyniki wszystkich dostawczych modeli naszej marki to efekt zarówno silnej oferty modelowej wspartej atrakcyjną gamą innowacyjnych systemów zabudowy, jak i konsekwentnej rozbudowy sieci sprzedaży Toyota Professional. W 2020 roku powstało 5 salonów nowej sieci, a w nadchodzących miesiącach i latach będą do nich dołączać kolejne. Salony Toyota Professional to ośrodki wyspecjalizowane w sprzedaży samochodów dostawczych oraz kompleksowej obsłudze firm, dostosowane do specyfiki współpracy z klientami flotowymi – powiedział Tomasz Suliga, LCV Manager Toyota Motor P … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł29. Finał WOŚP już 31 stycznia
Następny artykułGrupa Bieszczadzka GOPR podsumowała 2020 rok. Goprowcy interweniowali ponad 200 razy