Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Bomega sp. z o.o. KRS:0000841054, NIP: 9112034523; REGON: 386056613. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: adres poczty elektronicznej: [email protected]
Zespół odpowiedzialny za projekty strategii nadal funkcjonuje w strukturze Customer Success. Po blisko roku rozwoju w ramach zróżnicowanego kompetencyjnie zespołu dział pogłębia specjalizację i uruchamia rekrutację strategów.
Daniel Kotliński buduje dział strategii w Tigers
Chcemy wykorzystać jesień do wzmocnienia obszaru strategii w Tigers, by jeszcze lepiej realizować misję bycia przewodnikiem po digitalowej dżungli w 2023 roku. W trudnych gospodarczo czasach obserwujemy coraz wyraźniejszy zwrot marek w kierunku efektywnego wykorzystania budżetów reklamowych w digitalu. Strategiczne podejście do realizacji celów biznesowych równolegle w wielu kanałach cyfrowych to odpowiedź na to, jak skutecznie marketing może wspierać sprzedaż — mówi Karolina Kawska, CEO Tigers.
Dział strategii tworzy Daniel Kotliński (Strategy Planner, wcześniej odpowiedzialny za brand marketing marki własnej Tigers) oraz Aleksandra Bulanda (Junior Strategy Planner, wcześniej odpowiedzialna za realizację działań klienckich w social media). Dział wspierany jest przez Karolinę Zduńczyk (szefową zespołu influencer marketingu) oraz Borysa Marushchaka (Senior Team Leadera i E-commerce Specialist). Celem zespołu jest prowadzenie warsztatów strategicznych i tworzenie kompleksowych strategii z uwzględnieniem digital contentu, usprawniania e-commerce, płatnych działań reklamowych, marketing automation oraz influencer i video marketingu.
W projektowaniu komunikacji marki mamy własne podejście, polegające na wnikliwym zrozumieniu barier percepcyjnych konsumentów w procesie zakupowym. Dzięki temu, możemy stawiać sobie mierzalne i precyzyjnie określone cele, a potem planować aktywność w kanałach digital na poziomie kreacji, dystrybucji i samego trybu współpracy na linii klient-agencja — Daniel Kotliński, Digital Strategy Planner w Tigers.
O Tigers: Agencja Tigers powstała w 2015 roku z inicjatywy Franciszka Georgiewa. W portfolio klientów agencji, świadczącej usługi z zakresu digital marketingu, są m.in. takie marki jak Runmageddon, Oriflame, MILWAUKEE® Polska, Mitsubishi Electric, BeActive czy Motorola.
Zespół odpowiedzialny za projekty strategii nadal funkcjonuje w strukturze Customer Success. Po blisko roku rozwoju w ramach zróżnicowanego kompetencyjnie zespołu dział pogłębia specjalizację i uruchamia rekrutację strategów.
Daniel Kotliński buduje dział strategii w Tigers
Chcemy wykorzystać jesień do wzmocnienia obszaru strategii w Tigers, by jeszcze lepiej realizować misję bycia przewodnikiem po digitalowej dżungli w 2023 roku. W trudnych gospodarczo czasach obserwujemy coraz wyraźniejszy zwrot marek w kierunku efektywnego wykorzystania budżetów reklamowych w digitalu. Strategiczne podejście do realizacji celów biznesowych równolegle w wielu kanałach cyfrowych to odpowiedź na to, jak skutecznie marketing może wspierać sprzedaż — mówi Karolina Kawska, CEO Tigers.
Dział strategii tworzy Daniel Kotliński (Strategy Planner, wcześniej odpowiedzialny za brand marketing marki własnej Tigers) oraz Aleksandra Bulanda (Junior Strategy Planner, wcześniej odpowiedzialna za realizację działań klienckich w social media). Dział wspierany jest przez Karolinę Zduńczyk (szefową zespołu influencer marketingu) oraz Borysa Marushchaka (Senior Team Leadera i E-commerce Specialist). Celem zespołu jest prowadzenie warsztatów strategicznych i tworzenie kompleksowych strategii z uwzględnieniem digital contentu, usprawniania e-commerce, płatnych działań reklamowych, marketing automation oraz influencer i video marketingu.
W projektowaniu komunikacji marki mamy własne podejście, polegające na wnikliwym zrozumieniu barier percepcyjnych konsumentów w procesie zakupowym. Dzięki temu, możemy stawiać sobie mierzalne i precyzyjnie określone cele, a potem planować aktywność w kanałach digital na poziomie kreacji, dystrybucji i samego trybu współpracy na linii klient-agencja — Daniel Kotliński, Digital Strategy Planner w Tigers.
O Tigers: Agencja Tigers powstała w 2015 roku z inicjatywy Franciszka Georgiewa. W portfolio klientów agencji, świadczącej usługi z zakresu digital marketingu, są m.in. takie marki jak Runmageddon, Oriflame, MILWAUKEE® Polska, Mitsubishi Electric, BeActive czy Motorola.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Etykieta logowania społecznościowego
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.ZgodaPolityka prywatności
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS