A A+ A++

3. odcinek „The Last of Us” zbiera mieszane opinie, ale najwidoczniej wielu widzów chciało dogłębnie poznać wątek Billa. Jego romantyczna historia przyciągnęła przed ekrany rekordową liczbę zainteresowanych.

W premierowy dzień najnowszy epizod „The Last of Us” przyciągnął przed ekrany 6,4 mln widzów w Stanach Zjednoczonych, więc serial ponownie poprawił swój rezultat – 2. epizod zobaczyło 5,7 mln klientów, a pierwszy 4,7 mln widzów.

Według HBO – „The Last of Us” zanotowało 12% wzrost zainteresowania do „historycznego skoku oglądalności z zeszłego tygodnia i wzrost o 37% w stosunku do nocy, w której serial zadebiutował”.

1. sezon „The Last of Us” gromadzi przed ekrany średnio 21,3 mln widzów (w dwóch pierwszych epizodach), co według oficjalnej informacji „stanowi kolejny kamień milowy w historii HBO”. Cztery aktualnie rozwijane seriale HBO Original przekroczyły 15 mln widzów:

  • Ród smoka, sezon 1: 29 milionów widzów,
  • The Last of Us, sezon 1: 21,3 mln widzów,
  • Euforia, sezon 2: 19,5 mln widzów,
  • Biały Lotos, sezon 2: 15,5 mln widzów.

HBO potwierdza, że pierwszy raz w swojej historii posiada kilka rozwijanych seriali, których oglądalność przekracza 15 mln widzów. W czasach „Rodziny Soprano” (4. sezon przyciągnął średnio 18,2 mln widzów) korporacja nie mogła mówić o aż tak dobrych rezultatach, ponieważ „Seks w wielkim mieście” (5. sezon, 13,8 mln) i „Sześć stóp pod ziemią” (2. sezon, 12,1 mln) osiągały gorsze wyniki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPieszo z Osieka do Silna
Następny artykułPotrącenie pieszej u zbiegu Wałowej z Jagiellońską w Przemyślu