A A+ A++

Znak marki lokalnej: KARPATING. Właśnie o to walczyli dostawcy unikatowych towarów i usług, którzy chcieli zostać wpisani na prestiżową listę. Komu udało się uzyskać ten certyfikat?

 

Tydzień temu, w poniedziałek (13 czerwca) w Pijalni Wód Mineralnych w Wysowej-Zdroju wręczone zostały certyfikaty, dzięki którym kolejne podmioty mogą w swojej promocji wykorzystywać znak marki lokalnej KARPATING.

 

Potwierdzenie wysokiej jakości i promocja



Znak ten stanowi potwierdzenie, że dany produkt, usługa bądź inicjatywa cechuje się wysoką jakością, jej pochodzenie nie budzi wątpliwości, a całość jest przyjazna dla środowiska. Przyznanie certyfikatów było oficjalnym zakończeniem drugiego naboru w tym projekcie. Zgłoszenia są rozpatrywane przez 5-osobową kapitułę, w której skład wchodzą

  • Olga Gałek – przewodnicząca Kapituły, Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych
  • Jacek Kowalski – specjalista od marki miejsca, wykładowca, właściciel Beskid Masala IndoChaty
  • Bartłomiej Sołtys – Nadleśniczy Nadleśnictwa Łosie
  • Ewa Wachowicz – producentka, dziennikarka i prezenterka telewizyjna
  • Andrzej Zarych – Dyrektor Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ

 

Nowy użytkownicy znaku KARPATING

Certyfikaty potwierdzające możliwość wykorzystania znaku KARPATING otrzymali:

W kategorii produkt spożywczy:

  • Tradycyjne chleby na zakwasie: Powszechny, Pan Żytko, Ziarnucha, Leśnik, Francuz, Pani Chałka; MINERALE-MIERNIK s.j;

  • Dżem mirabelkowy, Powidło śliwkowe; Monika Staszyńska;

  • Produkt: Wylepianki z Kobylanki – ręcznie wylepiane pierogi z tradycyjnym nadzieniem ruskim i z kapusty słodkiej; Koło Gospodyń Wiejskich w Kobylance;

  • Produkt: Wody lecznicze ze źródeł w Wysowej-Zdroju (w szklanym opakowaniu): lecznicza woda mineralna „Henryk”, lecznicza woda mineralna „Józef”, lecznicza woda mineralna „Franciszek”; ”Uzdrowisko Wysowa” Spółka Akcyjna;

  • Naturalna woda mineralna – Wysowianka (w szklanym opakowaniu): naturalna woda mineralna  wysokozmineralizowana „Wysowianka” z jodem, naturalna woda mineralna niskozmineralizowana „Wysowianka Zdrój”; „Uzdrowisko Wysowa” S.A.

W kategorii oferta edukacyjna:

  • Wspólne zwiedzanie świata nietoperzy w Izbach; Usługomat Zuzanna Długosz, działająca pod marką: Baba z gór; kategoria: Oferta turystyczno-rekreacyjna, Oferta edukacyjna.

W kategorii oferta turystyczno-rekreacyjna:

  • Odkryj KARPATING; Iwona Szary Studio Active Sport i turystyka, kategoria: Oferta turystyczno-rekreacyjna,

  • Skrawek Natury – organizacja tematycznych imprez plenerowych w Skrawku Nieba; kategoria: Oferta turystyczno-rekreacyjna.



Przedłużenie możliwości posługiwania się znakiem

Znaku KARPATING nie jest dany raz na zawsze. Możliwość wykorzystania uzyskanego wcześniej certyfikatu musi być przedłużana. Takie przedłużenie uzyskały następujące inicjatywy:

W kategorii wydarzenie kulturalne:

  • Gorlicki Jarmark Bożonarodzeniowy; Miasto Gorlice.
  • Kromer Festival Biecz; Bieckie Centrum Kultury.
  • „4 Strony Karpat” Festiwal Folkowy; Gorlickie Centrum Kultury.

W kategorii oferta edukacyjna:

  • Warsztaty kulinarne z tradycyjnej kuchni łemkowskiej; Stowarzyszenie „Skrawek Nieba”.
  • Warsztaty Koronki Klockowej; Grzegorz Szpila – Koronkarnia.

W kategorii rękodzieło:

  • Bransoletka Girlandka; Grzegorz Szpila – Koronkarnia.

W kategorii wydarzenie kulturalno-edukacyjne:

  • Święto Rydza w Wysowej Zdroju; Minerale-Miernik s.j..

W kategorii produkt spożywczy:

  • Rydzowe specjały ze Starego Domu Zdrojowego; Minerale-Miernik s.j.
  • Piern … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEkonomiści komentują najnowsze dane z rynku pracy
Następny artykuł25 milionów złotych do rozdysponowania