Co to są tzw. godziny po-covidowe, dlaczego słabo sprzedają się w tym roku szkolne plecaki oraz, co jest przyczyną kiepskiego wyniku tegorocznych matur. To pierwsze tematy na nowej kolumnie tematycznej “Przełomu”.
Krzyś w tym roku rozpoczął naukę w szkole. Fot. Natalia Feluś
Wraz z nowym rokiem szkolnym „Przełom” uruchomił nową stronę tematyczną – edukacja. Miło nam będzie, jeśli włączycie się Państwo do jej redagowania: zainspirujecie nas do podjęcia ważnego tematu związanego z edukacją lub zabierzecie głos w dyskusji na ważny temat. Dajcie też znać o ważnych wydarzeniach Waszych szkołach.
W bieżącym wydaniu „Przełomu” przeczytacie czym są tzw. godziny po-covidowe. Wyjaśniamy, że to dodatkowe godziny lekcyjne, które mają pomóc uczniom wyrównać poziom po minionym roku zdalnej nauki. Piszemy, kto może z nich skorzystać, kto je prowadzi oraz jakie problemy wynikły z ustalania ich podziału.
Mamy również rozmowę z Agnieszką Gumkowską, właścicielką Biuro-Maxa z Chrzanowa o tym, jakie akcesoria szkolne są szczególnie modne w tym sezonie wśród uczniów.
Poznacie też ostateczne wyniki tegorocznych matur – najgorsze od lat. – Myślę, że wpłynęło na to zdalne nauczanie. Żeby skutecznie uczyć się w takim trybie trzeba mieć dużo samodyscypliny i konsekwencji – uważa Andrzej Bieda, dyrektor II LO, w którym spośród 154 maturzystów, 17 oblało egzamin dojrzałości. Jak poszło uczniom w innych szkołach? Szczegółowe dane znajdziecie w gazecie.
Dajcie znać, co słychać w szkołch, zaproponujcie tematy, którymi powinniśmy się zająć.
Kontakt: [email protected] lub na redakcyjnego Messengera.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS