A A+ A++

Mateusz Majnusz: Dlaczego coraz większym uznaniem cieszy się city placement, czyli lokowanie miasta w konkretnych produkcjach filmowych?

Krzysztof Kuźniak, doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Opolu: Ten sposób reklamowania miast zajmuje ważne miejsce w budżetach promocyjnych samorządów. Współfinansowanie telewizyjnych produkcji jest szansą na promocję, jakiej dotychczas nie miało, oraz na przyciągnięcie miłośników turystyki filmowej. A tych w naszym kraju nie brakuje.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGmina Bochnia z dotacją na kolejny Klub Senior +
Następny artykułRugbyści jadą do Białegostoku. Jeszcze nigdy nie wygrali z tym rywalem