A A+ A++

Najnowsze szkice patentowe wskazują na to, że Suzuki szykuje się do wprowadzenia zmian w silniku GSX-R1000. Dzięki nim motocykl będzie bardziej konkurencyjny i spełni wymagania normy spalin EURO 5.

W 2017 roku Suzuki GSX-R1000 było pierwszym i jedynym motocyklem klasy superbike wyposażonym w zmienne fazy rozrządu. System opierał się na rozwiązaniu mechanicznym, które zaczerpnięto z MotoGP. Nowy silnik również będzie miał zmienne fazy rozrządu, ale system będzie hydrauliczny.

BMW

NAS Analytics TAG

Pierwsze rysunki patentowe pojawiły się w zeszłym roku, ale bazowały na już istniejącym silniku. W nowej wersji mamy przeprojektowaną głowicę, w której zwiększono ilość kanałów olejowych. Wynika to z tego, że zlikwidowano zewnętrzne przewody, którymi prowadzony był olej. Oprócz tego pojawił się bardziej kompaktowy elektrozawór umieszczony z boku głowicy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMFiPR: Walczymy o finansowanie projektów gazowych z pieniędzy unijnych (komunikat)
Następny artykułW 2019 r. przybyło na świecie 5,2 GW nowych mocy w morskich farmach wiatrowych