Najnowsze szkice patentowe wskazują na to, że Suzuki szykuje się do wprowadzenia zmian w silniku GSX-R1000. Dzięki nim motocykl będzie bardziej konkurencyjny i spełni wymagania normy spalin EURO 5.
W 2017 roku Suzuki GSX-R1000 było pierwszym i jedynym motocyklem klasy superbike wyposażonym w zmienne fazy rozrządu. System opierał się na rozwiązaniu mechanicznym, które zaczerpnięto z MotoGP. Nowy silnik również będzie miał zmienne fazy rozrządu, ale system będzie hydrauliczny.
Pierwsze rysunki patentowe pojawiły się w zeszłym roku, ale bazowały na już istniejącym silniku. W nowej wersji mamy przeprojektowaną głowicę, w której zwiększono ilość kanałów olejowych. Wynika to z tego, że zlikwidowano zewnętrzne przewody, którymi prowadzony był olej. Oprócz tego pojawił się bardziej kompaktowy elektrozawór umieszczony z boku głowicy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS