Suzuki wychodzi naprzeciw sytuacji, gdy w wielu krajach na świecie salony motocyklowe są zamknięte i uruchamia platformę internetową, która pozwoli na przeglądanie oferty i konfigurowanie jednośladów – nie tylko wybieranie koloru, ale też akcesoriów dodatkowych. Japońska marka zapowiada kompleksowe podejście do tematu, a to oznacza, że w wirtualnym salonie motocyklowym będzie można znaleźć wszelkie informacje na temat sprzedawanych jednośladów i wykorzystanych w nich technologii.
Wirtualny salon motocyklowy Suzuki będzie też miejscem premier nowych motocykli, przez co zastąpi nie tylko wizytę u dilera, ale też na targach motocyklowych, gdzie tradycyjnie po raz pierwszy można było zapoznać się z nowymi modelami. Co ciekawe, możliwa będzie interakcja pomiędzy osobami odwiedzającymi nową platformę Suzuki.
Dostęp do wirtualnego salonu Suzuki będzie możliwy za pośrednictwem komputera lub smartfonu. Rejestracja jest możliwa od 28 stycznia 2021 r., a otwarcie nowej usługi japońskiej marki zaplanowano na 5 lutego 2021 r. Będzie to usługa globalna.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS