A A+ A++

Suzuki wychodzi naprzeciw sytuacji, gdy w wielu krajach na świecie salony motocyklowe są zamknięte i uruchamia platformę internetową, która pozwoli na przeglądanie oferty i konfigurowanie jednośladów – nie tylko wybieranie koloru, ale też akcesoriów dodatkowych. Japońska marka zapowiada kompleksowe podejście do tematu, a to oznacza, że w wirtualnym salonie motocyklowym będzie można znaleźć wszelkie informacje na temat sprzedawanych jednośladów i wykorzystanych w nich technologii.

Wirtualny salon motocyklowy Suzuki będzie też miejscem premier nowych motocykli, przez co zastąpi nie tylko wizytę u dilera, ale też na targach motocyklowych, gdzie tradycyjnie po raz pierwszy można było zapoznać się z nowymi modelami. Co ciekawe, możliwa będzie interakcja pomiędzy osobami odwiedzającymi nową platformę Suzuki.

Dostęp do wirtualnego salonu Suzuki będzie możliwy za pośrednictwem komputera lub smartfonu. Rejestracja jest możliwa od 28 stycznia 2021 r., a otwarcie nowej usługi japońskiej marki zaplanowano na 5 lutego 2021 r. Będzie to usługa globalna.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzestój w MAN BUS. Rozbieżne propozycje związkowców i Zarządu
Następny artykuł“To była wola zabicia”. Ordynator oddziału ratunkowego z zarzutami po śmierci dwóch chorych na Covid-19