A A+ A++

Suzuki Jimny wrócił do salonów z homologacją ciężarową. W aucie zmieszczą się dwie osoby, a tuż za ich plecami zaczyna się ponad 850-litrowa przestrzeń ładunkowa. Cena minimalna to 95 500 zł.

Suzuki wprowadza do oferty model Jimny w wersji dla profesjonalistów. Oznacza to, że auto jest wyposażone w „kratkę”. Jest to ukłon w stronę klientów, którzy narzekali na brak przestrzeni ładunkowej we wnętrzu, co było spowodowane drugim rzędem siedzeń, który bardziej przeszkadzał niż pomagał. W tym przypadku jest zupełnie inaczej. Dzięki usunięciu tylnych foteli, objętość bagażnika zwiększyła się do 863 litrów. To co się nie zmieniło to napęd. Cały czas do dyspozycji jest klasyczne rozwiązanie ze stałym napędem na tylną oś i dołączanym przodem. Oczywiście jak przystało na auto terenowe jest też reduktor oraz dobre parametry jezdne poza utwardzonymi drogami. Kąt zejścia, rampowy i zejścia wynoszą odpowiednio: 37, 49, 27 stopni, a prześwit to 210 mm.

CZYTAJ TAKŻE: 100 lat historii Suzuki. Wszystko zaczęło się od krosna

Pod maską auta pracuje benzynowy, 1,5-litrowy silnik o mocy 102 KM i 130 Nm. Biorąc pod uwagę masę własną, nieco przekraczającą tonę (1040 kg), są to wystarczające parametry, aby Jimny dobrze sobie radził w każdych warunkach. Zgodnie z danymi producenta prędkość maksymalna tego modelu wynosi 145 km/h. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTC określono na 7,7 l/100 km, a emisję CO2 na 173-174 g/km.

Suzuki Jimny.

Podstawowy wariant dwuosobowego, mierzącego 3645 mm (z kołem zapasowym na tylnych drzwiach) samochodu, został wyceniony na 95 500 zł. W standardzie klient otrzymuje stalowe 15-calowe koła, biały kolor nadwozia, elektryczne szyby, kartę rozdzielającą przestrzeń pasażerską od ładunkowej (wymagania homologacji ciężarowej N1), wielofunkcyjną kierownicę, manualną klimatyzację, dwa głośniki szerokopasmowe, radioodtwarzacz z Bluetooth, reflektory halogenowe, automatyczne światła drogowe, układ reagowania przedkolizyjnego z kamerą monoskopową i czujnikiem laserowym, asystenta wjazdu i zjazdu czy wspomaganie hamowania awaryjnego.

Wśród opcji można zdecydować s … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoleje Dolnośląskie grają z WOŚP!
Następny artykułProblem skoczków. Startują w Szwecji, lądują w Norwegii