A A+ A++

Dorota Zawadzka, psycholog dziecięcy, znana szerzej jako Superniania ostrzegła swoich obserwatorów przed sytuacją, jaka ją spotkała. Kobieta zmuszona była rozwiązać przed terminem umowę z operatorem telewizji kablowej.

„Nie lubię tego robić i w sumię robie to może ze drug/trzeci raz.
Ale uważam, że warto pisać o takich rzeczach, bo to może zmienić podejście jakieś kolejnej firmy do klienta.
W naszym warszawskim mieszkaniu mieliśmy umowę z UPC przeszło do Play. Byliśmy super zadowoleni z oferty.
Umowa była na czas określony, no ale zmieniły sie nam plany życiowe (wszak tak bywa), w zasadzie ekonomia nam je zmieniła i sprzedaliśmy nasze warszawskie mieszkanie. Nowy wlaściciel nie był zainteresowany przejęciem łącza.
To zrozumiałe.
Zgodnie z instrukcją konsultanta z biura obslugi, napisaliśmy list do Centrali z opisem całej sytuacji i uprzejmą prośbą o odstąpienie od umowy bez konieczności zapłacenia kary za takie odstąpienie przed terminem.
Dostaliśmy odpowiedź – dość szybko – z której dowiedzieliśmy się, że to nie ich sprawa i 2500 zł kary musimy zapłacić.
Mogli choćby zaproponować jakąś ugodę, pośrednie wyjście…
Słabe to.” – podsumowała Dorota Zawadzka.

Pod postem zareagowała firma:
„Dorota, prosimy o kontakt za pomocą wiadomości w tej sprawie. Zweryfikujemy sytuację i postaramy się ją wyjaśnić.”
Na to Superniania odpowiedziała:
„UPC przeszło do Play dziękuję nie skorzystam. Mam w nosie waszą reakcję po inbie w mediach społecznościowych.
Kazdy klient powinien mieć takie same prawa.”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPutin zlecił przygotowanie ofensywy na Kijów. Rosyjskie media: Panika w wojsku
Następny artykułDragon Age: Dreadwolf – pojawiły się nowe informacje o grze. Możliwe, że czas oczekiwania na premierę będzie długi