A A+ A++

Na portalu Gazeta.pl można już oglądać odcinki nowego sezonu flagowej produkcji „Studio Biznes„, która łączy w sobie tematy gospodarcze, motoryzacyjne i związane z nowymi technologiami. Od marca br. prowadzącą jednego z najpopularniejszych programów w ramówce wideo Gazeta.pl jest Karolina Hytrek-Prosiecka. Dodatkowo, od środy, 22 marca br. „Studio Biznes” zaprezentuje widzom nową szatę graficzną.

Studio Biznes” to program na żywo, w którym dziennikarze wraz z ekspertami i przedstawicielami biznesu w prosty sposób analizują kluczowe procesy w gospodarce, pokazują najnowsze trendy w globalnym biznesie i podpowiadają, jak rozumieć skomplikowane dane ekonomiczne.

Studio Biznes” składa się z kilku bloków tematycznych: rozmów z analitykami, ekonomistami oraz kluczowymi przedstawicielami biznesu, części „TopTech” dotyczącej nowinek ze świata technologii oraz bloku motoryzacyjnego. Od marca br. do zespołu „Studia Biznes” dołączyła Karolina Hytrek-Prosiecka – dziennikarka portalu prowadząca także program „Poranna rozmowa” Gazeta.pl, która wcześniej jako reporterka ekonomiczna była związana przez ponad 10 lat z telewizją TVN CNBC i TVN24, a także przygotowywała materiały ekonomiczne do głównego wydania „Faktów” TVN.

Od środy, 22 marca br. „Studio Biznes” będzie można oglądać w nowej szacie graficznej. Program w odświeżonym wydaniu prowadzi Karolina Hytrek-Prosiecka, odpowiadająca także za część gospodarczą, Tomasz Korniejew, redagujący blok motoryzacyjny oraz Daniel Maikowski, przygotowujący część „TopTech” poświęconą technologii.

– To jest wyjątkowy moment na powrót do dziennikarstwa ekonomicznego. Nie tylko z uwagi na nieprzewidywalną sytuację w krajowej i globalnej gospodarce. Wkraczamy w okres kampanii wyborczej, i to w dobie szalonej inflacji, upadających banków, ogromnych rat kredytów i gigantycznego, postpandemicznego długu zdrowotnego, więc dyskusja o pieniądzach z pewnością będzie jednym z jej kluczowych tematów. Wywiady z politykami w „Porannej rozmowie” Gazeta.pl oraz przedstawicielami biznesu w „Studiu biznes” dają istotny obraz tego, czym będzie albo czym powinna żyć Polska w kolejnych miesiącach – zaznacza Karolina Hytrek-Prosiecka, prowadząca „Studio Biznes”.

– „Studio Biznes” to program cieszący się dużym zainteresowaniem naszych widzów, łączący w sobie świat biznesu i motoryzacji, co wyróżnia go na tle konkurencji. Po 4 latach od emisji pierwszego odcinka, nadszedł czas na jego odświeżenie. Jestem przekonany, że ogromne doświadczenie Karoliny Hytrek-Prosieckiej i jej charyzma sprawią, że „Studio Biznes” będzie jeszcze ciekawsze dla widza – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl i współprowadzący programu.

Studio Biznes” to jeden z najpopularniejszych programów wideo Gazeta.pl. Format zadebiutował w 2019 r. i od tej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem internautów. Średnio wyświetlany jest 3,4 mln razy miesięcznie i prawie 800 tys. razy tygodniowo*.

Gazeta.pljest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne.

Według badania Mediapanel w lutym 2023 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 18,6 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 631,6 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, eDziecko.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl i Moto.pl.

Studio Biznes – flagowy program Gazeta.pl z nową prowadzącą AGORA Studio Biznes Gazetapl K.Hytrek Prosiecka

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAtak na biuro polityków PiS we Włocławku
Następny artykuł“Czołgczento” w Mikołowie. Nagranie hitem w sieci [WIDEO]