W sieci zadebiutowała nowa wersja moda Star Wars Republic Commando: Remaster, czyli projektu odświeżającego popularnego FPS-a w realiach Gwiezdnych wojen.
Źródło fot. Disney
i
Doczekaliśmy się nowej wersji fanowskiego projektu Star Wars Republic Commando: Remaster, czyli modyfikacji odświeżającej klasycznego FPS-a z 2005 roku.
Nowa wersja moda opatrzona została numerem 1.6 i przynosi sporo nowości. Przede wszystkim autorom udało się wreszcie reaktywować przestrzenny dźwięk EAX, który miał duże problemy z działaniem współczesnych pecetach. Poprawiono także wybuchające beczki, które teraz w momencie eksplozji oświetlają otoczenie. Ponadto ulepszono mapy multiplayer oraz zaimplementowano nowe ekrany wczytywania danych, dopasowane do współczesnych monitorów.
- Star Wars Republic Commando: Remaster – pobierz mod z naszegp FTP (autorzy udzielili nam zgody na hostowanie mirrora)
Aktualizacja 1.6 przynosi m.in. nowe ekrany wczytywania misji, dopasowane do rozdzielczości szerokoekranowych.
Przypomnijmy, że zgodnie z tytułem projekt pełni rolę nieoficjalnego remastera. Mod ulepsza praktycznie wszystkie tekstury w grze, zastępując je wersjami w wyższej rozdzielczości. Poprawiono także rozgrywkę i opcjonalnie dodano pakiet Reshade, unowocześniający efekty wizualne w grze.
Co ważne w Star Wars Republic Commando: Remaster zaimplementowano część starszych modyfikacji do gry, dzięki czemu otrzymujemy m.in. wsparcie dla wysokich rozdzielczości szerokoekranowych.
W sumie Star Wars Republic Commando: Remaster jest imponującym projektem. Z tym modem gra na PC prezentuje się lepiej niż wydany w 2021 roku oficjalny remaster PS4 i Nintendo Switch. W dalszych planach autorów jest gruntowne przerobienie i unowocześnienie całego systemu oświetlenia, ale na tę nowość jeszcze trochę poczekamy.
- Star Wars: Republic Commando – recenzja gry
- Star Wars: Republic Commando – poradnik do gry
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS