A A+ A++

Star Wars Jedi: Survivor trafił na rynek w stanie dalekim od ideału. Deweloperzy regularnie wypuszczają jednak patche poprawiające sytuację.

Po ważnej aktualizacji z 9 maja przyszła pora na kolejną łatkę, która została już opublikowana na PC i niedługo wyląduje również na konsolach.

Deweloperzy ponownie próbują wyeliminować “mikrozacięcia” występujące na wielu konfiguracjach PC w Star Wars Jedi: Survivor, ulepszając “caching zawartości”. Autorzy zadbali też o optymalizację kodu gry przy wyłączonym ray tracingu, co powinno zapewnić na PC wyższy framerate. Poprawiono też błąd sprawiający, że gra zmniejszała skalę rozdzielczości po wyłączeniu FSR.

Oprócz takich poprawek twórcy piszą o “wielu innych ulepszeniach wydajności”, o poprawie stabilności Star Wars Jedi: Survivor czy o udoskonalonym mechanizmie detekcji kolizji, tak by postacie nie zacinały się już w lokacjach. Jeśli chodzi o inne bugi, to rzeczona aktualizacja eliminuje problemy ze sporadycznym blokowaniem postępów w grze czy ze znikaniem stworów Gorocco podczas walki. Inne korekty dotyczą systemu ładowania “zepsutych save’ów” (tak by gra wykorzystała backup), naprawienia błędu związanego z menu zdolności postaci czy z nieprawidłowym pojawieniem się Dagana i Skritona.

Rzeczona aktualizacja jest już dostępna na PC i w najbliższych dniach wyląduje również na PS5 i XSX. Deweloperzy zapowiadają jednocześnie, że “kontynuują pracę nad ulepszaniem Star Wars Jedi: Survivor”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Zielony Bałagan” w Słubicach. Przyrodnicy: niekoszone trawniki korzystne dla mieszkańców i przyrody
Następny artykułFrancuzi ją uwielbiają. W Cannes Iris Mittenaere wyglądała zmysłowo i zadała szyku