Wzrost kosztów ciepła był sygnalizowany już w poprzednim roku po komunikatach spółek ciepłowniczych oraz Urzędu Regulacji Energetyki. Konsekwencję tych podwyżek odczuwamy teraz.
Ze względu na zmiany sposobu rozliczeń oraz uwarunkowania prawne spółka Techem tym roku przygotowała rozliczenie kosztów dopiero na koniec marca, dlatego wszystkie rozliczenia w tym roku spółdzielcy otrzymali około tydzień później niż w roku poprzednim.
Na spotkaniach konsultacyjnych będą obecni prawnicy, którzy wyjaśnią wszelkie kwestie związane z rozliczeniami i działalnością spółdzielni.
Termin na składanie reklamacji dla spółdzielców został wydłużony do 6 maja. O wszystkich możliwościach będzie można dowiedzieć się na spotkaniach.
Spółdzielnia apeluje do swoich członków o zwrócenie uwag na bezpieczeństwo w internecie. W przestrzeni cyfrowej zaczynają się pojawiać różne komunikaty oraz informacje publikowane przez osoby które podszywają się pod spółdzielnie. Należy zwrócić szczególną ostrożność aby nie dawać się oszukać. W wszystkie komunikaty spółdzielni publikowane są na stronie https://smgornik-j.pl/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS