A A+ A++

Wzrost kosztów ciepła był sygnalizowany już w poprzednim roku po komunikatach spółek ciepłowniczych oraz Urzędu Regulacji Energetyki. Konsekwencję tych podwyżek odczuwamy teraz.

Ze względu na zmiany sposobu rozliczeń oraz uwarunkowania prawne spółka Techem tym roku przygotowała rozliczenie kosztów dopiero na koniec marca, dlatego wszystkie rozliczenia w tym roku spółdzielcy otrzymali około tydzień później niż w roku poprzednim.

Na spotkaniach konsultacyjnych będą obecni prawnicy, którzy wyjaśnią wszelkie kwestie związane z rozliczeniami i działalnością spółdzielni.

Termin na składanie reklamacji dla spółdzielców został wydłużony do 6 maja. O wszystkich możliwościach będzie można dowiedzieć się na spotkaniach.

Spółdzielnia apeluje do swoich członków o zwrócenie uwag na bezpieczeństwo w internecie. W przestrzeni cyfrowej zaczynają się pojawiać różne komunikaty oraz informacje publikowane przez osoby które podszywają się pod spółdzielnie. Należy zwrócić szczególną ostrożność aby nie dawać się oszukać. W wszystkie komunikaty spółdzielni publikowane są na stronie https://smgornik-j.pl/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpotkanie w Barze Janosik z okazji Światowego Dnia Niepełnosprawnych
Następny artykułNowacka odpowiada wściekłym rodzicom. Minister sugeruje “inne podejście”