A A+ A++

W 2020 roku Skoda stała się liderem e-mobilności na polskim rynku motoryzacyjnym. Ten wynik jest czeska marka zawdzięcza nie tylko swoim produktom, ale i szeroko zakrojonym działaniom marketingowym.

W minionym roku Skoda wkroczyła w zupełnie nowy obszar, wprowadzając na rynek częściowo lub w pełni elektryczne modele. Według informacji Skody sukces zapewniła m.in analiza rynku, zaangażowanie ekspertów z różnych dziedzin oraz przeanalizowanie potrzeb kierowców. Zbadano nie tylko ich nadzieje związane pojazdami z niskoemisyjnymi oraz bezemisyjnymi, ale również obawy, jakie wiążą się z użytkowaniem samochodów z takim napędem. Wszystkie te procesy pozwoliły stworzyć kampanie marketingowe tak, by odpowiedzieć na obawy potencjalnych klientów i rozwiać ich wątpliwości, przedstawiając zalety aut hybrydowych typu plug-in.

CZYTAJ TAKŻE: Skoda rozpoczęła produkcję elektrycznego SUV-a

Skoda Superb iV.

– Zaczęliśmy od budowania naszych kompetencji w zakresie pojazdów częściowo i w pełni elektrycznych. Następnie zajęliśmy się rozpoznaniem potrzeb polskich kierowców, dla których technologie napędów elektrycznych są nowe. Chcieliśmy nie tylko pokazać atuty naszych aut z napędem hybrydowym typu plug-in oraz elektrycznym, ale przede wszystkim rozwiać obawy związane z takimi samochodami i pokazać, że to auta nowoczesne, przyjazne, intuicyjne i łatwe w obsłudze na co dzień. Szereg spójnych, konsekwentnie realizowanych działań marketingowych w wielu różnych kanałach zaowocował zdobyciem pozycji lidera elektromobilności na polskim rynku motoryzacyjnym. Pierwsze miejsce w rankingu to kolejny dowód na to, że Skoda jest blisko swoich klientów i odpowiada na ich potrzeby – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Skoda Polska.

Skoda e-Citygo.

W pierwszej połowie 2020 roku roku Skoda skoncentrowała się na zaletach samochodów z napędem elektrycznym i hybrydowym typu plug-in w kampanii „Co Ciebie napędza”. Twarzami akcji zostali artyści Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. W spotach pod hasłem „Napędzana pozytywną energią” promujących elektryczny model CitiGo-e iV pojawiła się Mela Koteluk. Z kolei część kampanii prowadzonej pod hasłem „Nowa definicja hybrydy” poświęcona była modelowi Superb iV. Bohaterem kampanii został muzyk Grzegorz Turnau. Kampania „Nowa definicja hybrydy” była obecna w drugiej połowie roku w różnych odsłonach. W działaniach marketingowych brał udział także ambasador marki, Rajdowy Mistrz Polski – Miko Marczyk. W 2020 do telewizji trafił spot reklamowy stworzony w ramach kampanii pierwszego w pełni elektrycznego modelu Skody Enyaq iV. Akcja wystartowała pod hasłem „Uwolnij energię, doładuj życie … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMiędzyrzec Podlaski. Wcześniej kaczy bufet, teraz paśnik dla saren
Następny artykułTuzimek: To Boniek jest odpowiedzialny