A A+ A++

Pamela Hill-Veal podróżowała wraz z rodziną z Chicago do Phoenix. W czasie lotu spotkała się z dyskryminującym zachowaniem. Po incydencie wystosowała oficjalną skargę do przewoźnika, który bardzo szybko odniósł się do sprawy.

Zobacz wideo
Kiedy przysługuje nam zwrot kosztów, a kiedy odszkodowanie od przewoźnika? Ekspertka wyjaśnia

Incydent na pokładzie samolotu. Pasażerka oskarża linie lotnicze o dyskryminację

Amerykańska organizacja medialna National Public Radio donosi o zajściu z 10 lutego tego roku. Podróżująca samolotem linii American Airlines emerytowana sędzia wystosowała pisemną skargę na jednego z członków załogi lotniczej. Miał on oskarżyć ją o trzaśnięcie drzwiami od toalety, a następnie polecić, by korzystała z WC na końcu samolotu, mimo że kobieta miała wykupiony bilet w pierwszej klasie.

– Kiedy wracałam na swoje miejsce, steward zatrzymał mnie i powiedział, że “trzasnęłam drzwami do toalety i mam tego więcej nie robić, ponieważ pasażerowie śpią” – powiedziała Hill-Veal w rozmowie z NPR. Była sędzia stanowczo zaprzeczyła jakoby trzasnęła drzwiami. Była również pewna, że nietaktowne zachowanie pracownika linii lotniczych było motywowane kolorem skóry pasażerki. Nie zauważyła bowiem, by z podobnym lekceważeniem odnoszono się do pozostałych podróżujących.

Głos w sprawie zabrał przewoźnik. “Traktujemy to bardzo poważnie”

– Zaczął mnie krytykować, wskazując palcem na moją twarz i mówiąc: “Mówiłem ci, żebyś nie trzaskała drzwiami… od tej chwili masz korzystać z toalety z tyłu samolotu'” – relacjonuje kobieta w mediach. Nie był to jednak koniec skandalicznego traktowania. Pasażerka skorzystała z toalety po raz trzeci pół godziny przed lądowaniem. Ten sam steward miał za nią podążać aż do jej miejsca. Pracownik zaczął ją dotykać i zagroził, że po wylądowaniu zostanie aresztowana.

Hill-Veal nie zamierzała zignorować sytuacji. Po powrocie do domu wystosowała oficjalne pismo do American Airlines, w którym oskarża stewarda o dyskryminację. Przewoźnik zareagował natychmiast. “Staramy się zapewnić każdemu klientowi pozytywne doświadczenia z podróży i bardzo poważnie podchodzimy do wszelkich zarzutów dotyczących dyskryminacji”, stwierdził rzecznik linii lotniczych w oświadczeniu skierowanym do NPR. Pamela Hill-Veal twierdzi, że od czasu upokarzającego zdarzenia nie może spać ze względu na traumę, której doświadczyła. Nie wie też, czy odważy się po raz kolejny wsiąść na pokład samolotu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTragedia na A1. Śledczy zdecydowali ws. zarzutów dla Sebastiana M.
Następny artykułSpotkanie z Małgorzatą Sokołowską: Grabówek – pierwsza dzielnica Gdyni. Historia lat 20. i 30. XX w.