A A+ A++

Co wspólnego ma królowa nauk, czyli matematyka z ochroną przyrody?

Tego dowiedzieli się uczniowie Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie podczas warsztatów „Matematyka dla klimatu” zorganizowanych w Parku Nauki Torus.

Ten projekt łączy dwa ważne dla nas aspekty: edukację matematyczną i edukację klimatyczną – wyjaśnia kierownik Parku Nauki Torus w Ciechanowie Marzena Lentowszczyk.


Podczas dzisiejszych warsztatów dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 7 budowały z gotowych elementów samochodzik o napędzie wodorowym i na własne oczy mogły zaobserwować, że takie pojazdy nie potrzebują paliw kopalnych.

W warsztatach wzięła udział Julia z siódmej klasy, i jak przyznaje w rozmowie z Radiem 7, chciałaby żeby wszystkie samochody były w ten sposób napędzane, kiedy ona będzie już dorosła.

Pomysłodawczyniami i koordynatorkami projektu „Matematyka dla klimatu” były: nauczycielka przedmiotów przyrodniczych Małgorzata Nowakowska i nauczycielka matematyki Katarzyna Palińska ze Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie.

Jeśli znalazłeś błąd w tekście, prosimy o powiadomienie nas. Aby to zrobić, zaznacz wybrany fragment, a następnie wciśnij jednocześnie klawisze„Ctrl” i „Enter”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTeatr Baniek Mydlanych oraz mistrz cyrkowy Bambolino wystąpią w MDK-u
Następny artykułCo dalej z fabryką Izery? Sejmowa komisja dała zielone światło na sprzedaż gruntów