Laureaci Superbrands
Za realizację badania odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Raz na dwa lata grupa 3 tys. respondentów poddaje weryfikacji 2 tys. marek pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Wyniki sondażu są konfrontowane z opinią Rady Marek – stałego grona doradczego Superbrands, złożonego w tym roku z 40 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Udział w procesie certyfikacji jest całkowicie bezpłatny.
Najsilniejsze marki biznesowe wybierane są w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, relacji B2B, innowacyjności oraz działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Decydujący głos w tym wyborze mają eksperci Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS