A A+ A++

Firmy SAP i Siemens poinformowały o zawarciu partnerstwa, w ramach którego – dzięki połączeniu komplementarnych technologii w zakresie oprogramowania do zarządzania cyklem życia produktu i łańcuchem dostaw – chcą wspierać cyfrową transformację przedsiębiorstw z branży przemysłowej.

Efektem współpracy koncernów mają być zintegrowane pakiety rozwiązań do zarządzania cyklem życia produktu (PLM), łańcuchami dostaw, usługami oraz aktywami.

W ramach pierwszej wspólnej oferty dla firm z branży przemysłowej SAP będzie oferował swoim klientom rozwiązanie Siemens Teamcenter, jako główną oś kooperacji przy procesach zarządzania aktywami i danymi. Z kolei Siemens swoim klientom zaoferuje rozwiązania SAP Intelligent Asset Management i SAP Portfolio and Project Management.

Zobacz również:

Zdaniem partnerów takie zestawy umożliwią przedsiębiorstwom planowanie procesów cyfrowych Przemysłu 4.0 dla pełnej ścieżki produktowej.

Koncerny zamierzają ponadto wspólnie rozwijać portfolio aplikacji zapewniających tworzenie cyfrowego procesu dla całego cyklu życia produktu. Integracja zarządzania cyklem życia produktu i aktywami z codziennym biznesem pozwoli zoptymalizować cały proces wytwórczy – przekonują partnerzy.

Rozwiązania Siemensa i SAP-a zintegrują wszystkie wirtualne modele i symulacje produktu lub aktywów z kluczowymi informacjami biznesowymi i danymi dotyczącymi wydajności dostępnymi w czasie rzeczywistym – czytamy w wydanym przez obie firmy komunikacie.

Transformacja cyfrowa będzie miała decydujące znaczenie dla przemysłu wytwórczego. Dzięki niej można zwiększyć wydajność oraz przyspieszyć procesy powstawania innowacji. Dlatego też przedsiębiorstwa muszą połączyć siły na nowe sposoby, aby efektywnie wspierać procesy transformacyjne” – ocenił Klaus Helmrich, członek zarządu Siemens AG i CEO Siemens Digital Industries.

„Partnerstwo Siemens i SAP pomoże przedsiębiorstwom rozbijać silosy pomiędzy działem inżynieryjnym a biznesowym. To z kolei zapewni producentom, zespołom projektantów i kierownikom serwisu dostęp do informacji potrzebnych do szybkiego tworzenia nowej oferty produktów i usług zorientowanych na klienta oraz zarządzania bieżącym portfolio” – dodał Thomas Saueressig, członek zarządu SAP SE.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMC: Internet? Nigdy nie jest za późno, by się w nim podszkolić (komunikat)
Następny artykułTour de France 2020. Kara dla lidera, Alaphilippe stracił koszulkę