A A+ A++

Scania dostarczy ciągnik do współpracy z pociągiem drogowym, który na dystansie 60 km przewozi po dwa 40-stopowe kontenery. Masa zestawu dochodzi do 64 ton. Przewozi on kontenery między stacją kolejową Falköping i magazynem w Skara. 

Operatorem jest Jula Logistics, która od 2015 roku na tej trasie wykorzystuje 32-metrowe zestawy, ciągnięte przez Scanię. Długie zestawy pozwalają oszczędzić operatorowi 70 proc. energii. 

W pierwszej połowie przyszłego roku ciągnik elektryczny zastąpi spalinowy. Ładowany będzie m.in. energią z paneli słonecznych umieszczonych na dachu magazynu. Scania i Jula Logistics opracowują scenariusz jazd dla elektrycznego zespołu i strategię ładowania jego akumulatorów. – Nasze partnerstwo z firmą Scania pokazuje, że jest to technicznie możliwe, ale musimy zapewnić sobie możliwość użytkowania tak dużych pojazdów w długim okresie, co umożliwi nam przewożenie większej ilości ładunku na ostatnim odcinku naszego łańcucha intermodalnego – wyjaśnia dyrektor generalny Jula Logistics Lennart Karlsson.

Link sponsorowany: https://bomega.pl/kontenery-co-musisz … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRozpoczął się pierwszy etap rewitalizacji dukielskiego rynku
Następny artykułDeklaracja warta miliardy dolarów. Na COP26 obiecano pomoc dla rolnictwa