A A+ A++

Santander Bank Polska po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu „Bank Przyjazny Firmie”. W tegorocznym rankingu bank doceniono za jakość obsługi, pozyskiwanie klienta, zdalne kanały kontaktu.

W tegorocznym, wieloetapowym badaniu oceniano ofertę dla małych i średnich firm, dostępność doradców i ich zaangażowanie w proponowanie rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klienta. Istotnym elementem badania są kanały zdalne. Nowością w badaniu jest ocena emocji klienta podczas kontaktu z bankiem.

„Cieszę się, że kolejny już raz doceniono nas za obsługę małych i średnich firm, szczególnie że w tegorocznym badaniu duży nacisk położono na doradztwo. Chcemy być dla nich partnerem w każdym momencie i zgodnie z naszą misją wspierać ich w codziennych sukcesach. To ważne szczególnie teraz, w trudnych warunkach ekonomicznych, bo te firmy to krwiobieg gospodarki” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Santander Bank Polska obsługuje ponad 500 tys. mikro-, małych i średnich firm, dostarczając im każdego dnia najnowocześniejsze rozwiązania finansowe. 334 tys. to klienci cyfrowi, korzystający z banku za pośrednictwem zdalnych kanałów, w tym 162 tys. z aplikacji mobilnej.

„Widzimy, że nasza oferta dla małych i średnich firm cieszy się zainteresowaniem, coraz więcej klientów wybiera kanały zdalne. Nasze usługi to już nie tylko finanse, ale cały pakiet dodatkowych rozwiązań, dzięki którym przedsiębiorcy mogą skupiać się na prowadzeniu firm” – dodaje Michał Gajewski.

Bank także systematycznie upraszcza swoje usługi i produkty, aby bankowanie było łatwe. Do rachunku firmowego oferuje pakiet e-usług, przydatnych w zarządzaniu firmą. Są to między innymi usługi finansowe: eKsięgowość, eFaktoring, eWindykacja i eWadia. Można skorzystać także ze specjalnej oferty zakupów bez prowizji w usłudze eLeasing i dostępu do prywatnych pakietów medycznych w usłudze eZdrowie.

Polecamy: Faktoring alternatywą dla kredytu bankowego

Ranking miesięcznika „Forbes” ocenia usługi bankowe i jakość obsługi dla firm z segmentu MSP. Badanie przeprowadziła agencja badawcza Minds & Roses.

Audytorzy zbadali 13 banków w 144 audytach, sprawdzając ofertę dla jednoosobowych działalności gospodarczych, przedsiębiorcy – osoby fizycznej z 3-letnim stażem oraz doświadczonego przedsiębiorcy z 5-letnim stażem.

Źródło informacji: Santander Bank Polska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJuż wkrótce elbląskie Kuchenne Rewolucje [ Wiadomości ]
Następny artykułPiłkarze ręczni: Jest dobrze, ale może być jeszcze lepiej