A A+ A++

Chociaż jakiś czas temu wydawało się, że inteligentne zegarki to chwilowa moda, która nie spotkała się z większym zainteresowaniem ze strony użytkowników, to smartwatche najwyraźniej potrzebowały po prostu więcej czasu. Z najnowszych analiz rynkowych wynika bowiem, że rynek ten zanotował w tym roku 27% wzrost w stosunku do poprzedniego roku, a jest to głównie zasługa urządzeń wymienionych poniżej 100 USD. Bo choć Apple może się już pochwalić wynikiem ponad 100 mln sprzedanych urządzeń i prowadzeniem na rynku, to duża część użytkowników decyduje się jednak na tańszą konkurencję od takich firm, jak Samsung, Garmin czy chińskie firmy produkujące budżetowe sprzęty. 

Widać to też po udziale Apple w rynku, który delikatnie zmalał w tym roku do 28%. Na drugim miejscu wciąż znajduje się Huawei, ale producent zaliczył tu spektakularny 29% spadek, który jest oczywiście konsekwencją wojny handlowej firmy z USA i wpisaniem na czarną listę handlową, co oznacza pozbawienie dostępu do amerykańskich podzespołów i technologii. Na trzecim miejscu uplasował się Samsung, który najbardziej skorzystał na niedoli Huawei i może się obecnie pochwalić 7,6% udziałem w rynku – analitycy spodziewają się jednak wzrostów w najbliższym czasie, kiedy do sprzedaży trafi ujawniony w tym miesiącu model Galaxy Watch4.

Co jednak ciekawe i bardzo zaskakujące, najszybciej rozwijającą się marką jest Garmin, który obecnie może się pochwalić wynikiem 5,8%. Może i nie wygląda to bardzo spektakularnie, ale warto podkreślić, że to 60% wzros … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMagnes i kierowca z zarzutami
Następny artykuł“Pierwsze bomby spadły na szpital”. Wojenne wspomnienia z Wielunia