A A+ A++

Returnal od Hosemarque to bez dwóch zdań jedna z najbardziej wyczekiwanych gier pierwszej połowy tego roku. I nie można być tym zaskoczonym – przedstawiane dotychczas materiały zdają się imponować i zapowiadają naprawdę mocną i intrygującą historię w kosmosie. Podobnie jest z kolejnymi informacjami, które tylko rozbudzają chrapkę graczy marzących o zanurzeniu się w tym gęstym klimacie. 

Jak przekazali twórcy, bardzo dużą uwagę przykuto do kwestii rozwoju otoczenia. Nie będą to tylko sporej wielkości plansze do walki, ale również tereny, które będzie można w dowolny sposób eksplorować. Pojawi się masa struktur, jak katakumby, jaskinie i wielopoziomowe budowle, w których nie zabraknie licznych pułapek. Co więcej, do wielu miejsc nie dostaniemy się od razu, a będziemy musieli zwyczajnie wrócić bo odblokowaniu odpowiedniej technologii. 

Ogromne znacznie mają odgrywać również kwestie przyrody – oprócz licznych roślin, spore znaczenie odegra również pogoda, a ambienty związane z otaczającą nas naturą będziemy mogli nie tylko słyszeć, ale także czuć dzięki haptycznym wibracjom. Inną świetną wiadomością jest ta o specjalnej opcji, którą będą mogły włączyć osoby cierpiące na ślepotę barw. Pozwoli ona zmienić kolory łupów, aby uniknąć problemów z jego odnalezieniem. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwidnica wczoraj i dziś. Al. Niepodległości
Następny artykułPomorskie: Zakończono poszukiwania na jeziorze. “Nie stało się nic złego”