A A+ A++

Capcom kolejny raz zaszalał, rozbudowując Resident Evil 4 Remake. Wiele na to wskazuje, że w marcu nie będziemy mieć do czynienia ze zwykłym odświeżeniem, bowiem z produkcji zostanie usuniętych część elementów, a gracze mogą liczyć na obiecującą nową zawartość.

W najnowszym numerze Game Informera pojawił się duży materiał poświęcony odrestaurowanej wersji Resident Evil 4, w którym deweloperzy chętnie dzielą się szczegółami nadciągających ulepszeń. Podążając ścieżką innych remake’ów, Japończycy zdecydowali się rozbudować przygodę, zmieniając kilka istotnych aspektów.

W Resident Evil 4 Remake zabraknie wydarzeń QTE, co zapewne będzie dobrze odebrane przez odbiorców, którzy nie przepadają za szybkim klikaniem przycisków w odpowiednim czasie. W trakcie realizacji najważniejszego zadania Leona otrzymamy możliwość realizacji pobocznych misji – bby przystąpić do wyzwania będziemy musieli sięgnąć po niebieskie ulotki. Nowe questy obejmują rozwiązywanie zagadek czy wytropienie lub zabicie wskazanego wroga.

To jednak nie koniec zmian, ponieważ w grze pojawi się mechanika złamania noża – śmiałkowie będą musieli zwracać szczególną uwagę na stan broni, choć w ekwipunku będą mogli trzymać po kilka egzemplarzy użytecznego oręża.

W Resident Evil 4 Remake pojawi się również opcja handlowania klejnotami z kupcem, który zaoferuje nam między innymi dodatki do broni, zioła lub mapę skarbów.

Istotne zmiany wprowadzono w sekwencjach związanych z Ashley Graham – teraz dziewczyna nie będzie posiadała paska zdrowia, choć po otrzymaniu kilku obrażeń może zostać „obalona”, a gracz będzie musiał ją ożywić. Ten zabieg nie gwarantuje jednak jej przeżycia, dlatego będzie trzeba uważać na atakujące kreatury. Podczas rozgrywki skorzystamy z pomocy Ashley, która będzie w stanie dotrzeć do trudno dostępnych miejsc – przeczołga się przez mniejsze szczeliny, by otworzyć drzwi z drugiej strony, może zostać podrzucona na platformę i poda drabinę. Deweloperzy chcą, by postać „była niczym naturalny towarzysz, a nie jak drugi pasek zdrowia do niańczenia”.

Capcom przygotował wcześniej niedostępnych wrogów oraz nową broń (kuszę).

Sprawdźcie kilka nowych ujęć opublikowanych przez Game Informer:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDział IT w Biedronce. Sprawdź, jakie ma obowiązki
Następny artykułGliwice wyróżnione za politykę mieszkaniową