Pod koniec miesiąca będziemy świadkami bardzo ważnej premiery. Resident Evil 4 Remake jest kolejnym obiecującym tytułem odznaczającym się wieloma zmianami. Zobaczcie porównania.
Capcom w ostatnich latach niezwykle chętnie spogląda w przeszłość i zaprasza nowe pokolenie graczy (oraz oddanych fanów) do kultowych odsłon serii Resident Evil, realizując coraz więcej odświeżeń. Doskonale wiemy, że nadciągający remake czwartej części nie doczeka się wyłącznie kosmetycznych poprawek, a odbiorcy powinni oczekiwać na wiele usprawnień oraz modyfikacji w rozgrywce. Oprócz trybu Nowa Gra+, Japończycy powiększyli wioskę, rozszerzyli możliwości Leona, dodali wiele schematów kontroli i wprowadzili odczuwalne zmiany.
ElAnalistaDeBits porównał wiele scen z oryginalnej produkcji z nowym wydaniem i przedstawił swoje spostrzeżenia. Deweloperzy odpicowali bohaterów, lokacje i dodali nowe efekty graficzne, dzięki czemu chociażby lochy w Resident Evil 4 Remake są znacznie większe i mroczniejsze, a zamek Salazara otrzymał dodatkowe miejscówki. Sympatycy IP doświadczą intensywniejszego starcia z Garradorem – w nowej grze możemy skradać się, by zapewnić sobie przewagę w starciu ze ślepym przeciwnikiem.
W odrestaurowanym horrorze nie zabraknie także pojedynku z Krauserem, ale tym razem będzie to tradycyjna walka w czasie rzeczywistym, a nie kolejny QTE, podczas którego zbytnio nie moglibyśmy wykazać się umiejętnościami. Śmiałkowie sprawdzą nowy system parowania ataków.
Z każdym kolejnym materiałem Resident Evil 4 Remake prezentuje się coraz efektowniej, a opracowane zmiany powinny wpłynąć na jeszcze lepsze wrażenia. Pozostaje czekać na premierę, do której dojdzie już 24 marca.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS