A A+ A++

Trwające Black Friday zachęciło Ubisoft do przetestowania nowej strategii marketingowej. Krytyka graczy zmusiła ich jednak do szybkiej reakcji i wycofania reklam Assassin’s Creed Mirage.

Assassin’s Creed Mirage okazało się dosyć ryzykowną odsłoną popularnej serii Ubisoftu. Wśród materiałów promocyjnych gry publikowanych przed premierą nie wybrzmiał ewidentnie fakt, że naszykowano znacznie krótszą i zwięzłą część. Dopiero przyszłoroczny Assassin’s Creed Red ma być grą rozmiarów Valhalli czy Odyssey. Wielu fanów serii zaskoczył więc już fakt, że całego Mirage’a można skończyć w 20 godzin.

Spodziewano się tony eksploracji, mapy zasypanej dziesiątkami znaków zapytania, a w praktyce całość ogranicza się do jednego miasta. W połączeniu ze słabszym scenariuszem i mało przekonującym głównym bohaterem Mirage nie zrobił na graczach większego wrażenia. Czas Black Friday i ogromnych przecen na tysiące różnych gier to doskonały moment dla Ubisoftu, aby nadrobić zaległości z premiery Assassin’s Creed Mirage i zachęcić do zakupu większą liczbę graczy.

Trwa w rezultacie promocja na najnowszą odsłonę serii, dzięki której za Mirage’a zapłacimy o 20% mniej. Niedługo po ogłoszeniu tej oferty po sieci zaczęły krążyć nagrania prezentujące dosyć nietypowy sposób reklamowania tej promocji. Część graczy zaczęła widywać w starszych Assassin’s Creedach reklamy oferty Black Friday. Na powyższym wideo możecie zobaczyć, jak po uruchomieniu mapy na c … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPlastycy z MDK laureatami ogólnopolskiego konkursu
Następny artykułO tym, jak Szewska była kiedyś Rycerską