Reklama na LinkedIn tak jak każda reklama w internecie ma interaktywny charakter, więc pozwala na kontakt między nadawcą a odbiorcą, a to skutkuje skutecznością reklamy. Dużym plusem reklamy na LinkedIn jest to, że trafia ona do wybranej przez nadawcę komunikatu reklamowego grupy docelowej.
REKLAMA
-
Reklama na LinkedIn – dlaczego jest skuteczna?
-
LinkedIn Ads – precyzyjny system do kreowania reklam.
Reklama, czyli działania mające przekonać odbiorcę (konsumenta) do nabycia pewnych dóbr, skorzystania z usług czy przekonania się do pewnych idei towarzyszy społecznościom na całym świecie od długiego czasu. Dziś, w dobie rozwoju internetu, reklama jest zamieszczana nie tylko w gazetach, na billboardach, emitowana w radio czy w telewizji. To właśnie internet stał się medium wiodącym, jeśli chodzi o reklamodawców. Gwarantuje on szeroki zasięg, interaktywność i ścisłe trafienie do grupy docelowej. Dzięki temu reklama staje się skuteczna. Tak jak reklama na LinkedIn – tym bardziej, że w jej kreowaniu można korzystać z precyzyjnych narzędzi, jakim jest LinkedIn Ads.
Reklama na LinkedIn – dlaczego jest skuteczna?
Reklama na LinkedIn, czyli na portalu społecznościowym zrzeszającym osoby poszukujące pracy, osoby prowadzące własną działalność i osoby reprezentujące dane instytucje, w związku ze specyfiką portalu trafia do określonej grupy docelowej. Czyli tam, gdzie wywoła zainteresowanie i odniesie zamierzony skutek. Reklamy na innych portalach społecznościowych są targetowane pod względem płci, języka, lokalizacji, zainteresowań i lokalizacji, natomiast na LinkedIn grupy docelowe są wybierane o wiele precyzyjniej. W tym celu są brane pod uwagę między innymi: profesja potencjalnego odbiorcy reklamy, lata doświa … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS