A A+ A++

Reklama na LinkedIn tak jak każda reklama w internecie ma interaktywny charakter, więc pozwala na kontakt między nadawcą a odbiorcą, a to skutkuje skutecznością reklamy. Dużym plusem reklamy na LinkedIn jest to, że trafia ona do wybranej przez nadawcę komunikatu reklamowego grupy docelowej.

 

To dzięki Tobie moja historia może zakończyć się pozytywnie.  Potrzebuję wsparcia na opłacenie kosztownego leku. Dziękuję z całego serca! — Katarzyna Pater
  1. Reklama na LinkedIn – dlaczego jest skuteczna?

  2. LinkedIn Ads – precyzyjny system do kreowania reklam.

Reklama, czyli działania mające przekonać odbiorcę (konsumenta) do nabycia pewnych dóbr, skorzystania z usług czy przekonania się do pewnych idei towarzyszy społecznościom na całym świecie od długiego czasu. Dziś, w dobie rozwoju internetu, reklama jest zamieszczana nie tylko w gazetach, na billboardach, emitowana w radio czy w telewizji. To właśnie internet stał się medium wiodącym, jeśli chodzi o reklamodawców. Gwarantuje on szeroki zasięg, interaktywność i ścisłe trafienie do grupy docelowej. Dzięki temu reklama staje się skuteczna. Tak jak reklama na LinkedIn – tym bardziej, że w jej kreowaniu można korzystać z precyzyjnych narzędzi, jakim jest LinkedIn Ads.

Reklama na LinkedIn – dlaczego jest skuteczna?

Reklama na LinkedIn, czyli na portalu społecznościowym zrzeszającym osoby poszukujące pracy, osoby prowadzące własną działalność i osoby reprezentujące dane instytucje, w związku ze specyfiką portalu trafia do określonej grupy docelowej. Czyli tam, gdzie wywoła zainteresowanie i odniesie zamierzony skutek. Reklamy na innych portalach społecznościowych są targetowane pod względem płci, języka, lokalizacji, zainteresowań i lokalizacji, natomiast na LinkedIn grupy docelowe są wybierane o wiele precyzyjniej. W tym celu są brane pod uwagę między innymi: profesja potencjalnego odbiorcy reklamy, lata doświa … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowiat Wadowice: Informacja nt. dnia wewnętrznego w Wydziale Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
Następny artykułKtoś regularnie dewastuje ciepłociąg. Jesteś świadkiem? Reaguj – zgłoś to PEC albo policji