A A+ A++

Ministerstwo Finansów uruchamia rejestrację w systemie e-TOLL oraz Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta.
Rejestracja jest krótkim i intuicyjnym procesem, który będzie można przeprowadzić całkowicie online.
Kolejnym etapem wdrożenia nowego systemu, będzie uruchomienie w czerwcu br. poboru opłat w systemie e-TOLL.

‘Udostępniamy naszym klientom kluczowy moduł systemu e-TOLL, czyli Internetowe Konto Klienta. Od dziś możliwa będzie rejestracja użytkowników i pojazdów w nowym systemie. Uruchamiamy również infolinię, która całodobowo będzie wspierać użytkowników e-TOLL” – informuje szefowa Krajowej Administracji Skarbowej Magdalena Rzeczkowska.
‘System e-TOLL to zarówno dla administracji jak i dla jego użytkowników duże wyzwanie i rewolucyjna zmiana. Jest to duży krok w kierunku cyfrowej transformacji w obszarze transportu drogowego. Wdrażane przez nas rozwiązania to przede wszystkim oferta nowoczesnych i intuicyjnych narzędzi do wnoszenia opłaty za przejazdy po płatnych drogach, które będą ułatwieniem dla użytkowników” – dodaje wiceminister Rzeczkowska.

Jak się zarejestrować

Rejestracja w systemie e-TOLL będzie możliwa online na stronie etoll.gov.pl oraz za pośrednictwem
e-Urzędu Skarbowego.
Docelowo użytkownicy będą mogli jej dokonać również:
stacjonarnie w Miejscach Obsługi Klienta e-TOLL
za pośrednictwem wybranych operatorów kart flotowych
Intuicyjna rejestracja online umożliwi szybkie utworzenie Internetowego Konta Klienta.

Internetowe Konto Klienta

Użytkownicy będą mogli korzystać z usług systemu e-TOLL z poziomu indywidulanego Internetowego Konta Klienta, które pozwoli na:
rejestrację online (metody uwierzytelnienia: Profil Zaufany, mObywatel, login i hasło)
zarządzanie danymi i usługami e-TOLL w jednym miejscu
korzystanie z płatności pre-pay i post-pay
pełne zarządzanie usługami online
wszystkie dokumenty finansowe dostępne w jednym miejscu
możliwość wykorzystania szybkich płatności online
automatyczne powiadomienia o wymaganych płatnościach
komunikacja z Poborcą Opłaty
różne poziomy uprawnień dla użytkownika, np. administrator, księgowy, kierowca
pełne zarządzanie pojazdami zarejestrowanymi w trybie online

Wsparcie dla użytkowników

Ministerstwo Finansów i Krajowa Administracja Skarbowa uruchomiły Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które będzie wspierać użytkowników w procesie rejestracji w systemie oraz udzielać informacji. Infolinia działa całodobowo w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Użytkownicy mogą korzystać z pomocy konsultantów pod numerami telefonów:
800 101 101 – numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce
+48 22 521 10 10 – numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych oraz dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.
Dodatkowo do dyspozycji użytkowników jest adres mailowy
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
. Pytania można przesyłać też w formie korespondencji listownej na adres Ministerstwa Finansów.

Kolejne etapy projektu

Z końcem maja br. w sklepach Google Play i App Store zostanie udostępniona bezpłatna aplikacja mobilna e-TOLL PL, która będzie jednym z narzędzi do przekazywania danych geolokalizacyjnych do systemu e-TOLL oraz danych o przewozach towarów wrażliwych do systemu SENT. Poprzez aplikację będzie możliwe uiszczanie opłaty za przejazd po drogach płatnych.
W pierwszej połowie czerwca br. uruchomione zostaną pierwsze Miejsca Obsługi Klienta dla użytkowników e-TOLL oraz ruszy pobór opłat w nowym systemie.
 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Jastrzębowski wyciska” – oglądaj rozmowę z Sebastianem Kaletą
Następny artykułHebe w Oleśnicy już otwarte