A A+ A++

Jak wynika z badania, przygotowanego przez Juliana Wąska i Maję Redę, najgorzej radzą sobie z izolacją starsze roczniki, te które właśnie kończą szkołę. Dla nich czas izolacji oznaczał odebranie szans na ostatnie lata beztroskiej młodości.

Nastolatkowie najczęściej skarżą się na brak kontaktu z rówieśnikami, zbyt duże obciążenie materiałem i zdalną edukacją. Piszą też o braku warunków w domu do nauki na odległość, o bezdusznym traktowaniu przez nauczycieli i braku specjalistycznej pomocy psychologicznej [WIĘCEJ O RAPORCIE].

Autorzy badania chcą teraz przygotować podobny raport o tym, jak powinna wyglądać polska szkoła po pandemii. Jak piszą – chcą wziąć zmiany w edukacji we własne ręce [WIĘCEJ O PROJEKCIE]

Opracowanie:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKornecka: Projekt tzw. ustawy odległościowej gotowy
Następny artykułMiliony dla naszego regionu. Sprawdź, które miasta i gminy otrzymają wsparcie rządu