Jak wynika z badania, przygotowanego przez Juliana Wąska i Maję Redę, najgorzej radzą sobie z izolacją starsze roczniki, te które właśnie kończą szkołę. Dla nich czas izolacji oznaczał odebranie szans na ostatnie lata beztroskiej młodości.
Nastolatkowie najczęściej skarżą się na brak kontaktu z rówieśnikami, zbyt duże obciążenie materiałem i zdalną edukacją. Piszą też o braku warunków w domu do nauki na odległość, o bezdusznym traktowaniu przez nauczycieli i braku specjalistycznej pomocy psychologicznej [WIĘCEJ O RAPORCIE].
Autorzy badania chcą teraz przygotować podobny raport o tym, jak powinna wyglądać polska szkoła po pandemii. Jak piszą – chcą wziąć zmiany w edukacji we własne ręce [WIĘCEJ O PROJEKCIE].
Opracowanie:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS