A A+ A++

Pewność najniższej ceny i możliwość rezygnacji z umowy bez podania przyczyny – to zdaniem biura podróży Rainbow dwie najważniejsze korzyści, które zainteresują klientów w okresie wczesnej sprzedaży nowego sezonu – lata 2022 roku.

Rainbow ogłosił wprowadzenie do systemów rezerwacyjnych wyjazdów na kolejne wakacje. Na początek oferuje najpopularniejsze hotele rodzinne i obiekty z segmentu premium dla wymagających turystów.


– Tegoroczny, jak się okazało zupełnie „nielastowy” sezon pokazał, że warto pomyśleć o wakacjach z wyprzedzeniem, nie czekając na obniżki cen – mówi cytowany w komunikacie Maciej Szczechura z zarządu firmy. – Wielu klientów wracających z wakacji pyta, kiedy będą mogli zarezerwować wyjazd na następne lato. Dlatego już teraz, w połowie sierpnia, wprowadzamy te oferty do sprzedaży. Przygotowaliśmy je szczególnie z myślą o tych grupach klientów, którzy planują wypoczynek wcześniej, chcą mieć pełny wybór ofert i terminów.

Oferta rodzinna to między innymi ponad 80 hoteli z animacjami w języku polskim. Zapewniają je Figlokluby, które są czynne od połowy czerwca do połowy września. – To flagowy produkt Rainbowa, prowadzony w hotelach z doskonałą infrastrukturą rodzinną, basenami, często z aquaparkami, zapewniający najlepszą zabawę dzieciom i chwilę oddechu dorosłym – zapewnia Szczechura.

I przypomina, że animacje prowadzi zespół animatorów – absolwentów Akademii Rainbowa. W lecie przyszłego roku klienci potrzebujący rodzinnych wakacji znajdą hotele z Figloklubami nie tylko w krajach basenu Morza Śródziemnego, ale też w odległych miejscach, jak Dominikana, Meksyk, Kenia i Zanzibar. W przedsprzedaży we wszystkich hotelach rodzinnych obowiązują specjalne zniżki dla dzieci, nawet do 700 złotych.

Rainbow sprzedaje 200 hoteli pięciogwiazdkowych, położonych we wszystkich wakacyjnych regionach. Najwięcej, bo 70 jest w Turcji, ponad 50 w Grecji, 25 w Egipcie i 13 w Hiszpanii. Wśród nich należące do popularnych sieci, jak RIU, Barcelo, Sheraton i Iberostar.

„Oferta Premium skierowana jest do wymagających odbiorców, dla których takie elementy pobytu, jak wysoki standard hotelu, obsługi, serwisu i dodatkowych udogodnień hotelowych, mają kluczowe znaczenie. W przedsprzedaży w hotelach Premium obowiązują zniżki nawet do 1000 złotych za pokój” – czytamy w komunikacie touroperatora.

Podaje on też, jakie przywileje zyskają klienci, którzy zarezerwują wyjazd w pierwszych tygodniach.

– Słuchamy, czego oczekują, dlatego przedsprzedaż opieramy na dwóch filarach. Pierwszym jest „100 procent pewności najniższej ceny”, usługa gwarantująca kupującym najniższą cenę w danym terminie i hotelu. Drugim filarem jest możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji bez podania przyczyny. Osoby, które z jakiegokolwiek powodu będą musiały czy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEwa Janewa: Emocje i pragnienie sukcesu są mocne
Następny artykułTencent profits jump nearly 30% as China continues historic tech crackdown