A A+ A++

Przejście na model mikropłatności potrafi zdziałać wiele dobrego dla właściciela dużego brandu. Player’s Unknown Battlegrounds swojego czasu deklasowało konkurencję na płaszczyźnie hajpu oraz ilości rozgrywanych sesji. Ciekawe wyniki przedstawia firma Krafton, właściciel marki. Codziennie do rozgrywek w popularnej strzelanine notuje się aż 80 tys. nowych graczy. 

Dane są o tyle imponujące, gdy weźmiemy pod uwagę fakt licznych uwag ze strony graczy, którzy jeszcze na początku roku nie szczędzili grze bardzo średnich ocen. Zanim PUBG finalnie przeszło na model mikropłatności, oceny w usłudze Steam wynosiły całe 56%, co w kontekście popularności gry oraz aktywności użytkowników, wypada blado. Decyzja o zmianie systemu płatności okazała się słuszna, ponieważ pozytywnych odzewów przybywa w tempie wykładniczym. Przybywa średnio 80 tys. nowych graczy, lecz nadal mówimy wyłącznie o statystyce, więc nie każdy zainteresowany pozostaje w grze na stałe. Wzrosły również wydatki ze strony użytkowników w granicach 20% w stosunku do wersji sprzed modelu free-to-play. Ten model sprzedaży nadal przyciąga. Wzrosły również przychody z gry. Krafton pochwalił się również wynikiem finansowym . Przychód wyniósł 729,5 miliona dolarów, natomiast wydawca zanotował 338,4 mln czystego zysku. To kolejno wzrost o 3% przychodó oraz 33% dochodów w stosunku do roku poprzedniego. Gracie?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie żyje Anshu Jain, były prezes Deutsche Banku
Następny artykułWielkopolskie: 19-letni motocyklista zginął po zderzeniu z autem osobowym