A A+ A++

Ocena ofert nastąpi w ciągu miesiąca, a następnie zaplanowano podpisanie umowy. Zaproponowane przez firmy ceny wahają się między 1,692 mln zł brutto a 8,517 mln zł brutto. Wykonawca będzie miał 120 dni na przygotowanie gruntu pod właściwą rewitalizację.

Jaki będzie zakres prac? To wycięcie drzew i krzewów wzdłuż 7-kilometrowej linii, demontaż szyn (z wyjątkiem przejazdów kolejowych) i utylizacja podkładów kolejowych.

Po zakończeniu tych prac zostanie ogłoszony nowy przetarg i zostanie wybrana firma, która położy nowe torowisko i odnowi perony na przystankach. Mamy nadzieję, że prace będą szły zgodnie z harmonogramem i jeszcze w grudniu tego roku uruchomione zostaną połączenia kolejowe pasażerskie z Jeleniej Góry przez Mysłakowice do Karpacza  – informuje Tymoteusz Myrda, członek zarządu województwa dolnośląskiego.

Linię kolejową 340 oddano do eksploatacji 29 czerwca 1895 roku i była użytkowana do 2003 roku, kiedy zamknięto ją dla ruchu pociągów. Wcześniej, w 2000 roku, wstrzymano regularny ruch pociągów do Karpacza. Od 20 lat na szlaku nie były prowadzone żadne prace budowlane ani utrzymaniowe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł30 stycznia Biegający Tczew świętuje 10 urodziny – Sport
Następny artykułPokazała zdjęcia. Takich “royalsów” nie widzieliście