A A+ A++

Czy pracodawca budżetowy przed zawarciem umowy o prowadzenie PPK musi poinformować osoby zatrudnione o warunkach uczestnictwa w PPK, a także o obowiązkach i uprawnieniach podmiotu zatrudniającego oraz osoby zatrudnionej związanych z uczestnictwem w PPK? Jeśli tak, to w jakiej formie?

Odpowiedź: Nie ma takiego obowiązku. Podmiot zatrudniający może, ale nie musi udzielić takich informacji osobom zatrudnionym.

Przeczytaj w INFORLEX.PL Administracja cały artykuł: Przekazywanie pracownikom jednostki informacji o warunkach uczestnictwa oraz obowiązkach i uprawnieniach związanych z udziałem w PPK

Zapoznaj się z uzasadnieniem odpowiedzi.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy trzeba płacić VAT przy sprzedaży prywatnej nieruchomości?
Następny artykułNowy sekretarz stanu USA – reakcje Chin i Tajwanu