A A+ A++

W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego zamieszczone zostało zarządzenie prezydenta miasta nr 247/2023, które dotyczy zmiany w Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach. 

Jak czytamy w zarządzeniu: „Zmiana do Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach, wprowadzona niniejszym zarządzeniem, została uzgodniona ze wszystkimi organizacjami związkowymi, działającymi na terenie Urzędu Miejskiego w Starachowicach.”

Wynagrodzenie urzędników nie wzrośnie. Wprowadzona zmiana polega na zawieszeniu stosowania jednego z zapisów dotyczącego wynagrodzenia zasadniczego, podnoszonego co roku co najmniej o prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, zawarty w ustawie budżetowej, powiększony o kwotę odpowiadającą możliwościom budżetowym jednostki uzgodnioną z zakładowymi organizacjami związkowymi. Zawieszenie stosowania tego punktu Regulaminu Wynagradzania obejmować będzie okres dwóch lat tj. od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2024 r.

Reklama 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Barbarzyński sposób uprawiania polityki”. Mucha o komisji ds. rosyjskich wpływów
Następny artykułWiosenne napoje orzeźwiające. Przepisy na domowe koktajle i lemoniady