W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego zamieszczone zostało zarządzenie prezydenta miasta nr 247/2023, które dotyczy zmiany w Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach.
Jak czytamy w zarządzeniu: „Zmiana do Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Starachowicach, wprowadzona niniejszym zarządzeniem, została uzgodniona ze wszystkimi organizacjami związkowymi, działającymi na terenie Urzędu Miejskiego w Starachowicach.”
Wynagrodzenie urzędników nie wzrośnie. Wprowadzona zmiana polega na zawieszeniu stosowania jednego z zapisów dotyczącego wynagrodzenia zasadniczego, podnoszonego co roku co najmniej o prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, zawarty w ustawie budżetowej, powiększony o kwotę odpowiadającą możliwościom budżetowym jednostki uzgodnioną z zakładowymi organizacjami związkowymi. Zawieszenie stosowania tego punktu Regulaminu Wynagradzania obejmować będzie okres dwóch lat tj. od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2024 r.
Reklama
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS