A A+ A++

Prezes PGE dziękuje klientom za wyrozumiałość podczas pandemii i zachęca do zdalnego kontaktu

29.05.2020r. 14:06


Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, w liście wysłanym do klientów PGE, dziękuje za ich wyrozumiałość w czasie epidemii koronawirusa oraz informuje, że PGE stopniowo otwiera stacjonarne Biura Obsługi Klienta. Jednocześnie zachęca do korzystania w pierwszej kolejności ze zdalnych kanałów kontaktu z PGE. List jest przekazywany klientom w wersji elektronicznej wraz z eFakturą.


– Dziękuję Klientom PGE Polskiej Grupy Energetycznej za zrozumienie i odpowiedzialność w trudnym dla wszystkich czasie pandemii koronawirusa. Dbając o komfort i bezpieczeństwo konsekwentnie doskonalimy rozwój zdalnych kanałów obsługi. Dla tych Klientów, którzy preferują tradycyjną formę kontaktu z PGE, zdecydowaliśmy się stopniowo otwierać nasze stacjonarne placówki, dbając przy tym o zachowanie zasad bezpieczeństwa zgodnych z aktualnymi wytycznymi administracji rządowej – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. – Jednocześnie, zgodnie z zaleceniami, cały czas zachowujemy ostrożność. Dlatego w przypadku spraw, które można zrealizować bez konieczności wychodzenia z domu, zachęcam naszych Klientów, żeby w pierwszej kolejności nadal korzystali z telefonicznych i internetowych kanałów obsługi.

Z powodu pandemii koronawirusa w połowie marca PGE Obrót i PGE Dystrybucja zamknęły wszystkie stacjonarne punkty obsługi klientów, przenosząc całość obsługi, polegającej na realizacji spraw związanych z rozliczeniami za energię elektryczną oraz zwieraniem i rozwiązywaniem nowych umów, do kanałów zdalnych. Od początku pandemii konsultanci Grupy PGE obsłużyli zdalnie kilkanaście tysięcy połączeń telefonicznych oraz kilka tysięcy wiadomości mailowych dziennie. Od poniedziałku, 18 maja, Grupa PGE stopniowo zaczęła otwierać stacjonarne Biura Obsługi Klienta.

Początkowo, aby umożliwić kontakt tym z Klientów, którzy preferują tradycyjną formę, Biura Obsługi Klienta PGE Obrót oraz Punkty Obsługi Klienta Dystrybucyjnego pracowały przez 4 godziny dziennie od 10.00 do 14.00. Godziny pracy placówek są stopniowo wydłużane. We wszystkich punktach zapewnione są wymagane i obowiązujące środki bezpieczeństwa.

PGE nadal zachęca do korzystania z kanałów zdalnych i podkreśla, ze obecnie większość spraw związanych z energią elektryczną, klienci PGE mogą zrealizować korzystając z takiej formy komunikacji. Grupa dostarcza energię do 5 milionów firm, instytucji i gospodarstw domowych, z których ponad pół miliona korzysta z PGE eFaktura.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł29 maja | Dzień działacza kultury
Następny artykułAgresywny czerniak