A A+ A++

Mieszczący się przy ul. Libelta w Poznaniu Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych nie wydawał dotąd takiej liczby peseli dziennie. Do tej pory było ich około 100. dziennie, teraz wydawanych jest około 1000. Przy takiej dynamice, w trakcie trzech miesięcy wydanych zostanie więcej numerów niż w ciągu kilku lat. 

Praca na dwie zmiany i rezerwacja wizyt

Dotychczas nadawaniem numerów zajmowało się około 3-4 urzędników, a już dzisiaj (11 marca) zaangażowało się w to 22 pracowników UMP.  

Obecnie przygotowujemy się do tego, by w przyszłym tygodniu uruchomić dwie zmiany – od 7.00 do 21.00. Mamy także pozyskanych dodatkowych urzędników z innych wydziałów, którzy zajmą się nadawaniem numerów PESEL Ukraińcom i Ukrainkom szukającym schronienia w Poznaniu – mówi Bartosz Pelczarski, dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych.

Zakładamy, że w następnym tygodniu do godziny 15.00 pracować będzie 17 urzędników, a po tej godzinie ponad 30.

Aby usprawnić obsługę klientów planowane jest wprowadzenie systemu rezerwacji wizyt, dedykowanego dla uchodźców z Ukrainy. Po umówieniu nie będzie konieczne wielogodzinne oczekiwanie w kolejce przed budynkiem urzędu. Mimo to, istotnym czynnikiem ograniczającym płynność obsługi mogą być braki sprzętowe (np. komputery, czytniki linii papilarnych).  

Infolinia po ukraińsku także w weekendy

Ukraińskojęzyczna infolinia urzędu miasta Poznań będzie działać także w weekendy. 12-13 marca Biuro Poznań Kontakt jest czynne w godzinach 7:30-20:00 pod numerem telefonu 61 646 33 44 i udziela konsultacji w sprawach związanych z Ukrainą. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPAULINA WIŚNIEWSKA Z OSTRÓDY W „DZIEŃ DOBRY TVN”! OBEJRZYJ MATERIAŁ!
Następny artykułKlienci: Dlaczego musimy czekać na dworze? MOPS: Jesteśmy w trakcie organizacji punktu obsługi klienta