A A+ A++

W dniu 29 marca 2023 r. odbyło się szkolenie z zakresu zarządzania kryzysowego zorganizowane przez Starostę Lubelskiego zgodnie z art. 17 ustawy o zarządzaniu kryzysowym. W szkoleniu udział wzięli Wójtowie i Burmistrzowie, a także Pracownicy Urzędów Miejskich i Urzędów Gmin z terenu powiatu lubelskiego, którzy zajmują się problematyką zarządzania kryzysowego.

Podczas teoretycznej części szkolenia, wykładowca omówił zadania organów administracji publicznej w zakresie zarządzania kryzysowego i ochrony ludności. 
Uczestnicy szkolenia brali udział w zajęciach w strzelnicy, gdzie zostali zapoznani z budową broni oraz zasadami prawidłowego i bezpiecznego posługiwania się bronią palną. Każdy uczestnik szkolenia podczas zajęć w strzelnicy miał możliwość praktycznego oddania strzałów z broni krótkiej i długiej.
Za organizację wyżej wymienionych przedsięwzięć odpowiedzialny był Wydział Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych Starostwa Powiatowego w Lublinie kierowany przez Panią Dyrektor – Martę Krzyżak.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmroziło mi kulki! – razem z Kawiakiem weszliśmy do (prawdopodobnie) najgłębszej jaskini w Ameryce Południowej!
Następny artykułСили оборони відбили понад 80 атак ворога та збили вночі дев'ять «шахедів»