A A+ A++

W związku z wejściem od 01.01.2024 r. ustawy o Świadczeniu wspierającym, informujemy ze realizatorami tego zadania są Wojewódzkie Zespoły ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz ZUS. W związku z tym wszelkie zapytania oraz wnioski należy kierować bezpośrednio do tych instytucji.

Wnioski o wydanie decyzji ustalającej poziom wsparcia można pobierać ze strony internetowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w zakładce: „o Urzędzie” -> „zespoły i komisje działające w Urzędzie” -> „wojewódzki zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności” -> „materiały”, lub w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności i wysyłać na adres:

WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI W WOJEWÓDZTWIE WARMIŃSKO-MAZURSKIM

UL. MICKIEWICZA 15

19-300 EŁK

Natomiast same wnioski o wypłatę świadczenia wspierającego należy składać elektronicznie do ZUS.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowiat Giżycko: Uwaga! Zmiana ważności orzeczeń
Następny artykułW Białych Błotach nie wzrosną stawki za wywóz odpadów. “Nasz wspólny sukces”