W Wydziale Komunikacji i Dróg funkcjonują dwa stanowiska, zlokalizowane przy wejściu do budynku przy ul. Pabianickiej 26. Klienci są przy nich obsługiwani pojedynczo, zgodnie z wymogami ministerialnego rozporządzenia o jednoosobowej obsłudze interesantów. Klienci mogą już rezerwować termin dla swojej wizyty poprzez aplikację w Internecie, ale sprostanie wspomnianemu obostrzeniu wydłuża czas zalatwienia sprawy i powoduje konieczność zaczekania w kolejce. Od poniedziałku, 8 czerwca, zostaną uruchomione wszystkie, wyposażone w zabezpieczenia, stanowiska w sali operacyjnej.
Czas pandemii i zamknięcia urzędu został wykorzystany na remont pomieszczeń w tym newralgicznym wydziale, odwiedzanym rocznie przez tysiące osób. Zostały m.in. odświeżone i pomalowane ściany. Wymieniono wszystkie elementy sprzętu elektronicznego, tj. komputery, klawiatury i drukarki. Udogodnienia zaplanowano również w punkcie informacyjnym, w którym już powiększono przestrzeń. Niebawem będą tu odnowione ściany i zostaną zamontowane trzy boksy do obsługi klientów. Onacza to, że w punkcie informacyjnym z dwóch do trzech wzrośnie liczba stanowisk do obsługi interesantów. W poczekalni staną nowe krzesła.
Sprawę w Wydziale Architektury (ul. Pabianicka 26 budynek A) także można już załatwić bezpiecznie na miejscu. Przed wejściem do wydziału przygotowano jednoosobowy punkt obsługi mieszkańców. Podobna organizacja kontaktu z urzędem funkcjonuje w Wydziale Ochrony Środowiska i Biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów (ul. Pabianicka 26 budynek B). Na parterze budynku znajduje się jednoosobowe stanowisko, przy którym dyżuruje pracownik starostwa.
Starostwo Powiatowe w Bełchatowie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS