Informujemy, że z dniem 31 stycznia 2020 r. przestanie funkcjonować główny adres poczty elektronicznej Urzędu Miasta Hrubieszów: [email protected].
Nowy adres e-mail, przez który będzie można kontaktować się z Urzędem to: [email protected].
Dodatkowo z końcem stycznia przestaną funkcjonować następujące adresy e-mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] oraz [email protected].
Aktualny wykaz adresów e-mail do komórek organizacyjnych Urzędu to:
- główny e-mail Urzędu, Sekretariat, kontakt do Burmistrza Miasta – [email protected]
- Zastępca Burmistrza – [email protected]
- Sekretarz Miasta – [email protected]
- Wydział Finansowo-Podatkowy – [email protected]
- Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich – [email protected]
- Wydział Nieruchomości i Planowania Przestrzennego – [email protected]
- Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska – [email protected]
- Wydział Inwestycji i Rozwoju – [email protected]
- Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji – [email protected]
- Straż Miejska – [email protected]
- Stanowisko ds. obsługi rady miejskiej i i jednostek pomocniczych – [email protected]
- Stanowisko ds. społecznych – [email protected]
Informujemy, że wszystkie podane wyżej adresy e-mail są już aktywne i można się przez nie kontaktować z Urzędem oraz z poszczególnymi Wydziałami i samodzielnymi stanowiskami.
Prosimy o zmianę naszych adresów e-mail w państwa elektronicznych skrzynkach kontaktowych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS