A A+ A++

W porównaniu do ubiegłego roku doszło do zmiany na podium. Kupujący online oddali w tym roku ponad 2 miliony głosów, z tego ponad 90 tys. opinii zdobył zwycięzca rankingu – sklep North.pl.

Oto dziesiątka najlepszych sklepów internetowych (bez podziału na kategorie) według #RankingOpineo2020:

1. North.pl

2. Eobuwie.com.pl

3. Sklep.sfd.pl

4. Ezebra.pl

5. Taniaksiazka.pl

6. Swiatksiazki.pl

7. Bonito.pl

8. Hairstore.pl

9. Notino.pl

10. Oponeo.pl

W tegorocznej edycji rankingu znalazły się e-sklepy z 15 kategorii: Artykuły zoologiczne, Biuro, Dla dzieci, Debiuty, Dom i wnętrze, Elektronika, Książki, Militaria, Motoryzacja, Odzież i obuwie, Ogród, Sport, Zdrowie i uroda, Zegarki i biżuteria, Żywność.

Zwycięzcami poszczególnych kategorii zostali:

Artykuły zoologiczne – Zooart.com.pl

Biuro – Kartony24.eu

Dla dzieci – Elfi.pl

Debiuty – Elfi.pl

Dom i wnętrze – 123lazienka.pl

Elektronika – North.pl

Książki – Taniaksiazka.pl

Militaria – Gunfire.com/pl

Motoryzacja – Oponeo.pl

Odzież i obuwie – Eobuwie.com.pl

Ogród – Rolmarket.pl

Sport – R-gol.com

Zdrowie i uroda – Sklep.sfd.pl

Zegarki i biżuteria – Zegarek.net

Żywność – Krukam.pl

Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji zestawienia jest firma badawcza Nielsen, która opiniuje metodologię rankingu.

– To już 11. edycja Rankingu Sklepów Internetowych Opineo, który, w tym wyjątkowym dla branży e-commerce roku, ma szczególne znaczenie. Pokazuje bowiem nie tylko ogólne preferencje e-klientów oraz ich doświadczenia zakupowe. Jest też świadectwem tego, jak poszczególne e-sklepy poradziły sobie z obsługą kupujących w trudnej nowej rzeczywistości pandemii COVID-19 – mówi Łukasz Jędrzejak kierujący serwisem Opineo.pl – Konkurencja wśród sklepów internetowych rośnie – firmy reagując na bieżące trendy przenoszą swoją działalność do sieci. Budowanie wizerunku i wiarygodności, prowadzenie otwartej, profesjonalnej komunikacji z klientami będzie nabierać jeszcze większego znaczenia. Stale rozwijamy nasze narzędzia do dzielenia się pozytywnymi opiniami. Nowe ankiety Wiarygodnych Opinii, rozbudowany system odznaczeń Słucham Swoich Klientów czy możliwość uzyskania Certyfikatu Opineo, pomagają e-sklepom w budowaniu wizerunku, a internautom – w wyborze najlepszego miejsca zakupów – dodaje Jędrzejak.

#RankingOpineo2020 jest poświęcony transformacji, jaką przechodzi branża e-commerce pod wpływem pandemii. Współpracujący z Opineo.pl eksperci podsumowują najważniejsze trendy obserwowane w e-commerce od początku jej trwania – wniosła bowiem wiele zmian, innowacji oraz wyzwań. Niektóre z branż borykają się z sytuacjami kryzysowymi, inne – zyskują nowe możliwości rozwoju i zwiększają sw … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLublin. Koronawirus w szkole podstawowej i oddziale przedszkolnym. Zajęcia odwołane
Następny artykułOświęcim. 1143 przypadki zakażenia koronawirusem w Małopolsce. W powiecie oświęcimskim wynik dodatni ma 247 osób