19.06.2021r. 10:00
Port w Los Angeles wdraża obecnie pięć nowych pojazdów napędzanych wodorowymi ogniwami paliwowymi oraz otwiera dwie stacje paliw wodorowych z partnerami, takimi jak Toyota, Kenworth Trucks i Shell.
Po wdrożeniu pięciu ciężkich pojazdów FCEV projekt zostanie rozszerzony o pięć kolejnych ciężkich ciężarówek napędzanych wodorem, dwa akumulatorowe ciągniki stoczniowe i dwa akumulatorowe wózki widłowe. Pojazdy o zerowej emisji będą dokonywać lokalnych odbiorów i dostaw, przewozów w pobliżu portu, a także krótkich przewozów regionalnych w głębi lądu. Celem jest, aby partnerzy zbadali techniczną wykonalność ciągników napędzanych wodorem i elektrycznych urządzeń do obsługi ładunków w rygorystycznych warunkach – Port w Los Angeles jest wiodącym portem morskim w Ameryce Północnej pod względem wielkości kontenerów i wartości ładunku.
Toyota Motor North America zaprojektowała i zbudowała system zasilania elektrycznego ogniwa paliwowego układu napędowego, a firma Kenworth Truck Co zaprojektowała i zbudowała ciężarówki klasy 8 z systemem elektrycznym ogniw paliwowych Toyoty.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS