Napęd na tylną oś, siedmiobiegowa skrzynia manualna, 550 KM mocy – Porsche 911 Sport Classic to raj dla purystów. Nawiązania do lat 60. i początku lat 70. są tutaj liczne. Porsche wyciska z modelu 911 wszystko, co się da, ale ani przez chwilę nie czujesz, że są to działania na siłę.
Porsche Exclusive Manufaktur przygotuje tylko 1250 egzemplarzy tego modelu. Cena startująca od 272 tys. euro (ok. 1,26 mln zł) zapewne nie odstraszy potencjalnych nabywców. Niewątpliwie część z zakupionych egzemplarzy od razu trafi do garaży kolekcjonerów i nigdy nie zasmakuje asfaltu. Po części to zrozumiałe, bo wartość tego auta będzie tylko rosła, choć z drugiej strony jak silną trzeba mieć wolę, by nie przekonać się na własnej skórze, co potrafi 550-konne 911 z manualną skrzynią biegów i napędem na tylną oś?
Czym 911 Sport Classic nawiązuje do historii Porsche? Manualna skrzynia biegów i napęd na tył to tylko jedna ze składowych. We wnętrzu odnajdziemy chociażby fotele w pepitę czy zielony font na zegarach.
A co na zewnątrz? Szerokie nadwozie (zarezerwowane dla modeli 911 Turbo), tylny spojler w stylu słynnego “kaczego ogona” Carrery RS 2.7 oraz dach z podwójnymi “bańkami” to cechy charakterystyczne nowego 911 Sport Classic.
Podobnie jak w przypadku pierwszego modelu 911 Sport Classic generacji 997 wprowadzonego na rynek w 2009 roku, pro … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS