A A+ A++

Napęd na tylną oś, siedmiobiegowa skrzynia manualna, 550 KM mocy – Porsche 911 Sport Classic to raj dla purystów. Nawiązania do lat 60. i początku lat 70. są tutaj liczne. Porsche wyciska z modelu 911 wszystko, co się da, ale ani przez chwilę nie czujesz, że są to działania na siłę.

Porsche 911 Sport
Classic mocno limitowane


Porsche Exclusive Manufaktur przygotuje tylko 1250 egzemplarzy tego modelu. Cena startująca od 272 tys. euro (ok. 1,26 mln zł) zapewne nie odstraszy potencjalnych nabywców. Niewątpliwie część z zakupionych egzemplarzy od razu trafi do garaży kolekcjonerów i nigdy nie zasmakuje asfaltu. Po części to zrozumiałe, bo wartość tego auta będzie tylko rosła, choć z drugiej strony jak silną trzeba mieć wolę, by nie przekonać się na własnej skórze, co potrafi 550-konne 911 z manualną skrzynią biegów i napędem na tylną oś?

Nawiązania do
historii


Czym 911 Sport Classic nawiązuje do historii Porsche? Manualna skrzynia biegów i napęd na tył to tylko jedna ze składowych. We wnętrzu odnajdziemy chociażby fotele w pepitę czy zielony font na zegarach.

A co na zewnątrz? Szerokie nadwozie (zarezerwowane dla modeli 911 Turbo), tylny spojler w stylu słynnego “kaczego ogona” Carrery RS 2.7 oraz dach z podwójnymi “bańkami” to cechy charakterystyczne nowego 911 Sport Classic.

Podobnie jak w przypadku pierwszego modelu 911 Sport Classic generacji 997 wprowadzonego na rynek w 2009 roku, pro … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOgłoszenie Burmistrza Gorzowa Śląskiego o I Publicznym Przetargu Ustnym Nieograniczonym
Następny artykułMieszkasz w Poznaniu i płacisz tu podatki? Możesz liczyć na szereg zniżek i bezpłatne usługi. Ale rejestracja nie jest łatwa