A A+ A++

Jak polskie partie polityczne wykorzystują możliwości reklamowe „Facebooka” w walce wyborczej? Kto odpowiada za to, która reklama dotrze do potencjalnego wyborcy? Kto chce dotrzeć do kobiet z prowincji uczących się w dużych miastach? Jak zapewnić przejrzystość kampanii wyborczej w mediach społecznościowych i umożliwić użytkownikom realną kontrolę nad wykorzystywaniem ich danych? W dzisiejszym odcinku podcastu „Panoptykon 4.0” rozmowa o wnioskach płynących z raportu „Kto (naprawdę) cię namierzył? „Facebook” w polskiej kampanii wyborczej”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwięto Flagi i rocznica Konstytucji. Obchody inne niż zwykle
Następny artykułDo Łodzi przyjechał najcięższy i najdłuższy pociąg towarowy w Polsce! Co przywiózł? [ZDJĘCIA | WIDEO]