Specyfika rynku jest taka, że nie ma żadnej bariery finansowej, aby się na nim pojawić. Żeby uczyć języka obcego nie potrzeba żadnego kapitału, wystarczy opublikować ogłoszenie, żeby na nim zaistnieć i zarabiać.
– Rynek jest bardzo rozdrobniony ponieważ bariera wejścia jest niemal zerowa, tego typu usługi świadczy kilkadziesiąt tysięcy podmiotów, a najwięcej dzieje się w szarej strefie, istnieje też ponad 3 tys. szkół samego języka angielskiego – mówi w rozmowie z MarketNews24 Cezary Chałupa, członek zarządu Multilango.com. – Jeżeli jednak zrobić coś jakościowego, wykraczającego poza korepetycje, to ta bariera finansowa staje się tym wyższa, im bardziej chcemy zadbać o odpowiednią grupę lektorów języków obcych, jak i o bezpieczeństwo uczestników w internecie, przy jednoczesnym wykorzystaniu najnowszej technologii.
Jako startup Multilango.com pozyskało finansowanie z funduszu CZYSTA3.VC, zaliczanego do grupy funduszy pozyskujących kapitał z Unii Europejskiej. Stało się to za pośrednictwem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), przy wykorzystaniu grantu z puli na badania i rozwój (B+R).
– Najważniejsze w ramach grantu na badania i rozwój było stworzenie technologii, która umożliwia bezpieczne kor … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS