A A+ A++
(fot. WK PTTK Łask)

W dniach 22-24 lipca 2022 r. odbył się rajd “Rowerowe Kaszuby”. Ekipa składała się z 13 rowerzystów i rowerzystek dla których rajd okazał się nie lada wyzwaniem, tym bardziej, że w gronie tym mieliśmy rowerowych debiutanów. W tym czasie udało nam się przejechać łącznie 176,2 km I pokonać 1717 m przewyższeń co pokazuje, że łatwo nie było.

Pierwszego dnia objechaliśmy Krzyż Jezior Wdzydzkich poruszając się zielonym szlakiem. Oczywiście musieliśmy odwiedzić Karczmę Jasnochówka, gdzie skosztowaliśmy Ruchanek Kaszubskich. Tak, tak to oczywiście racuchy, najlepsze jakie do tej pory mieliśmy okazję konsumować. Następnie udaliśmy się na poszukiwania “Tajemniczego Mostku”, który został przez nas odnaleziony niedaleko ujścia Wdy w użytku ekologicznym “Przerębska Huta”.

Drugiego dnia postanowiliśmy odwiedzić Szwajcarię Kaszubską no i oczywiście wjechać na najwyższe wzniesienie pojezierzy polskich Wieżycę 328 m n.p.m. Trasa była mega wymagająca, ale ekipa rowerowa nie dała się jej pokonać. Było wszystko, szuter, piach, korzenie, ulewa, strome podjazdy, błoto … czyli wszystko to co “rowerowe tygryski ” lubią najbardziej. I udało się, cel został osiągnięty! Było warto! Widok z wieży widokowej ustawionej na Wieżycy robił wrażenie.

Trzeciego dnia pokołowaliśmy wzdłuż Wdy do Lipusza, gdzie mogliśmy zwiedzić zabytkowy młyn wodny. Na powrocie za to udaliśmy się do wsi Juszki, gdzie mieliśmy okazję podziwiać tradycyjną zabudowę kaszubską.

Rajd rowerowy uważamy za bardzo udany. Było ciężko, ale też przepięknie, malowniczo, intrygująco….

Team spisał się przednio. Każdy był pod wrażeniem swoich osiągnięć i własnych prywatnych rekordów, które udało im się pobić na trasach Kaszub. Fajnie było Was spotkać i pojechać wspólnie na szlak.

Witek

Źródło: WK PTTK Łask

Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS